"Theturtles"

Çeviri:Kaplumbağalar

11 ay önce

14 Yorum


tue687749

tamamen doğru yazdığım halde yanlış cevap dedi

9 ay önce

hiranur447118

Bu ne ya doğru yaptım sadece yazım hatam vardı şikâyetçiyim

11 ay önce

Apostle_
Apostle_

Kesinlikle bizim hatamız. Düzelttim, teşekkür ederiz.

11 ay önce

deniz633621

ya bi git

10 ay önce

Cemresef

Yazım hatam var iki tanede yanlış dedi

10 ay önce

Cemresef

Bununda yanlış diyor ya nerede hata var anlayamadım

10 ay önce

AslihanSun

duyduğunu ingilizce yaz demelisiniz.

10 ay önce

GlgGxi

Doğru yapıyorum yanlış çıkıyor

9 ay önce

snngnc

sadece turtles olsa aynı anlama gelmiyormu?

9 ay önce

Ahmetbatin1

Nasil yag

9 ay önce

Ahmetbatin1

Nasıl ben oyle yaptim

9 ay önce

AslanMertsoy

sikayetciyim. ğ harfi yerine g harfini kullanınca yanlış sayıldı

9 ay önce

RamazanYuc3

Aynen

10 ay önce

furki641208

banane ama gaşmerler

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.