1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I eat the dinner."

"I eat the dinner."

Fordítás:Megeszem a vacsorát.

April 10, 2014

12 hozzászólás


rizs66

Eszek/az "eszem" nem kéne hogy hiba legyen


Sephyre666

Ha eddig azt írta lehetséges változatnak hogy eszem akkor itt miért nem fogadja el???


radnaitomi

Mert még 'beta' a rendszer, sok hibával. Ha ilyet találsz, inkább jelentsd be.


vonoczkyne

Magyarosan eszem és nem eszek,ikes ige.


korinna2004

Jaj és itt így van


DomonkosSm

Igazad van . Ikes. TE IK-ET IS LÁTSZ BENNE???????? Egyébként magyarul ESZEK!!!


ViktorJuhs3

Az eszem szerintem sem hiba


Pocsimomon

Vacsorát eszem. Kihagytam az "a" -t. Ez tényleg hiba?


LevaiImre76

Baromi zavaró hogy az eat szót is eats -nek mondja ki.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.