A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I eat the dinner."

Fordítás:Megeszem a vacsorát.

4 éve

9 hozzászólás


rizs66
rizs66

Eszek/az "eszem" nem kéne hogy hiba legyen

3 éve

Sephyre666

Ha eddig azt írta lehetséges változatnak hogy eszem akkor itt miért nem fogadja el???

4 éve

radnaitomi

Mert még 'beta' a rendszer, sok hibával. Ha ilyet találsz, inkább jelentsd be.

4 éve

vonoczkyne

Magyarosan eszem és nem eszek,ikes ige.

4 éve

korinna2004

Jaj és itt így van

3 éve

DomonkosSm

Igazad van . Ikes. TE IK-ET IS LÁTSZ BENNE???????? Egyébként magyarul ESZEK!!!

1 hónapja

ViktorJuhs3

Az eszem szerintem sem hiba

3 éve

Pocsimomon

Vacsorát eszem. Kihagytam az "a" -t. Ez tényleg hiba?

4 hónapja

TiborMszroo

én se értem

1 hete