"Ieatthedinner."

Fordítás:Megeszem a vacsorát.

4 éve

11 hozzászólás


rizs66
rizs66

Eszek/az "eszem" nem kéne hogy hiba legyen

4 éve

Sephyre666

Ha eddig azt írta lehetséges változatnak hogy eszem akkor itt miért nem fogadja el???

4 éve

radnaitomi

Mert még 'beta' a rendszer, sok hibával. Ha ilyet találsz, inkább jelentsd be.

4 éve

vonoczkyne

Magyarosan eszem és nem eszek,ikes ige.

4 éve

korinna2004

Jaj és itt így van

4 éve

DomonkosSm

Igazad van . Ikes. TE IK-ET IS LÁTSZ BENNE???????? Egyébként magyarul ESZEK!!!

6 hónapja

ViktorJuhs3

Az eszem szerintem sem hiba

4 éve

Pocsimomon

Vacsorát eszem. Kihagytam az "a" -t. Ez tényleg hiba?

9 hónapja

TiborMeszroo

én se értem

5 hónapja

rmkrm
rmkrm

Vacsorázom

2 hónapja

Liza263700

Én se értem

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.