1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kızlar ve oğlanlar okur."

"Kızlar ve oğlanlar okur."

Çeviri:The girls and the boys read.

April 10, 2014

126 Yorum


berkanaydin93

Arkadaşlar "girls and boys read" yazdım ve doğru dedi. Fakat normali "The girls and the boys read" olacakmış. Beni sorum "the" ne zaman kullanılır ve anlamda bir degisiklik sağlıyormu?


Selcen_Ozturk

"girls and boys read" dediğimizde genelleme yaparız, bütün kızlar ve oğlanlardan bahsediyor gibi. "the girls and the boys read" dersek belirli bir grup kız ve oğlandan bahsetmiş oluruz, biraz önce bahsettiğimiz kızlar ve oğlanlar mesela.


Takkar10

Teşekkür etmiyirum ağlayın


smoke728871

Yahu adam senden teşekkür etmis sen diyosun ki teşekkür etmiyorum aglayin Diyosun ben buna oglamadim kizdim be


Betl280923

Mesela şöyle diyim sana buradaki örneklerden yola çıkayım" the women drinks the water" derken kadın suyu içer "women the water" dersek kadın su içer oluyor umarım anlarsın


NigaritoM

Betl280923 kardeş sen,kadın mı demek istedin yoksa kadınlar mı? Çünki kadın ingilizcede WoMEN deil WoMAN.


ahmetcan465332

Women kadınLAR demek woman kadın


Nisa146972

bir vakit belirticek isen the kullanirsin ama burda zaman vakit belirtmemiş gerek duymamış


HalenurYei

Eğer ki cümlede ilk kez kız ve oğlanlardan bahsediyorsan "the" kullanırsın. Ama ikinci cümlede yine kız ve oğlanlardan bahsedeceksen bu sefer "the" kullanmana gerek kalmıyor


elerdererd

The belirtmek için kullanılır.


smoke728871

Evet ama ben onu baska bir


eyllnisaeyign

hyr the anlamda bir değişiklik sağlamıyor ama arkasında gelen kelimeyi ön plana çıkarıyor


AtahanKral

Aynen bendede öyle


Elif299948

The belli bir nesne veya kişiyi ifade ederken kullanılır kullanmazsan anlamdan değişiklik olmaz sadece türkçedeki gibi düşünürsek istanbul türkçesi vardır mesela daha kibar ve anlaşılır o da onun gibi oluyor daha anlaşılır


merve648725

aynen bende onun sorununu yaşadim


Melike1331

Aynn çok doğru bir soru sordun benimde kafam karışıyor


Asl563297

The eğer o dersek kullanılır


ZeynepBetl694550

Bir "s" takısı koymadım diye yanlış diyo yaaa


NurCansuSa

Merhaba arkadaşlar bu oyun müthiş


zeynep.com

Nasıl yani DrawingViprings


Nehir5454

Oyun değil bu kapişşş


Abdullah590409

Gerçekten iyi. Ama bazen aksilikler oluyor


yusufk12

anlamda değişiklik yapmaz


Gladtory

The bu cümlelerde gereksiz kullanılır the aslında soru cümlelerinde kullanılır ama bazı sorulara yanıltma koyabiliyolar


yusufk12

alakası yok ne saçmalıyorsun


NurCansuSa

Bence çok hoş herkeze tavsiye ederim teşekkür ederim girl and boys worir dhey drink dedi yanlış olmuştu hahahahhahahhahh a


yusufk12

aha aha cok komik !!!!!


cansubrcn

arkadaşlar the koymadan yazsak prooblem olurmu denedim ama yanlış dedi


asli552420

Cok guzel bir uygulama


nurdan619564

Ben the boys and the girls read didim kabul etmedi neden


Mahmut799034

The boys ve girls yer değiştirmen gerekli


..._TR_...

siz bu the yi kafaya takarsanız hiç bir zaman dogru cevabi bulamazsiniz


kaan78551

The yi bi anlatın ya


uzunlarail

Burada fiil neden en sonda. Normalde fiil ortada olur


zeh15752

Bendede yanlış yaptı


Zerrin705097

The gils end the boys read. Yazdım ama yanlış diyor anlamadım ben doğru olduğunu düşünüyorum


Burin960128

Biri burada The kullanmana gerek yok desin ya cok kafam karıştı the cisimler için degilmiydiiii


SareDurmaz

Ben ilk baş oğlanlar sonra kızlar yazdım tam tersi olucakmış


Merve720437

Arkadaşlar ben reads yazmıştım read olacakmış neden ama okurlar diyor ?


Husna867013

"The girls and the read boys" olsa hangi kelimeler değişir?


Lise304061

The girls and the boys read


KutsalPanda

Bir harfle yanlış oluyor


AZERBAIJAN555

BEN AZƏRBAYCANDAN. LÜTFEN BENİ TAKİP EDİN. I AM FROM AZERBAİJAN. PLEASE FOLLOW ME


EU8oV

Super oyun İngilizceye cozum bence


aydin_moghaddam

bu duz mu? 'the girls and the boy are reading'


deniz_soylu

hayır seninki her zaman değil hala oluyor ( Oğlan ve kızlar kitap okuyor) :-D


servis0

Teşekkür ederim.


boratosunfc

Genelde buralarda hata var


Selcen_Ozturk

bu cümlede herhangi bir hata yok


SrrcanAlta

The girls and the boys are yaptim neden olmadi ya


ebruliebru

Ingilizce kursuna basladim insallah bu oyununda yarari olur :)


casenkal

Ters yazdığım için olmadı


fenliseli

Neden the boys and girls reads demedik


DrawingViprings

"Kızlar ve oğlanlar okur."=The girls and the boys read.


ipek.konuralp

Bende sonuna read yazacağıma reads yazmışım


akf4bale

Sen yaz canim sana serbest :)


zeynepppdaban

Çok güzel bir oyun bundan güzelini görmedim.


ahfE2000

Kizla erkekkin yerini degistirdim yanlis dedi


gulsahh11

The ne kadar onemli bi kelimeymis icim gitti ya :)


nese1.

Arkadaslar reads neden olmuyo anlatirmisiniz


ahmettrkn

The girl and boys read .. girl-s harfini unutmusum. Cok zoruma gtti :)


servis0

Girls and boys are read. Niye yanlış!


46emre46

Girls and boy ride yazdım the girls and the boys ride


frtsckn

Son erkek evlat anlamına gelmiyormu?


ibrahim890294

Sizce de biraz basit degil mi? ))


Serenay783

doğru söylüyorum yanlış diyo offfff


hseyinkulak

lan bu nelan okumamı algılamıyo yanlış algılıyo


ArdaGner

Ya yanlış ya s takısını koymayı unutum ya of


ArdaGner

Grlis and boys reed mi read değil mi yaa


englandgirltna

mikrofonu algılamıyor


Nesibe3131

mikrofon iğrenç bişey


akayyilmaz

The yi yazmassak ne olur anlami deyişmez dimi


Safiye269741

Biraz yanlis gibi


tijen211678

Ben girls ile boysun yerini cevirdim.yanlis dedi


ihsancokun

The girls and boys read yanlışmış


DavutGonen

ben mikrofonda konuşamıyorum yaa.


NeslihanTe11

Yanlis diyo dogru yaziyorum


RumeysaAta1

"Read" kelimesini kullanırken oraya çoğul eki 's' gelerek "reads" olmazmı?


sarslmaz2

La gelin de biriniz beraber çalışak :D


keremkaya13

bune ya 10 cuya yanlış yapıyom


ilker190591

girls diyorum anlamıo


AytenKAYA1

ben okurun altına bastım reads çıktı onu yazınca yanlış dedi


BarSezer2

Çok küçük bir hata yaptım


MAHRAYAN1

doğru yaptım bana ❤❤❤❤❤ dedi


MAHRAYAN1

❤❤❤❤❤ dedi


Sude772702

Aynısını yazdım yanlış dedi


Tunabey_20

the girls and the boys are read olması gerekir


bnympro

s yazdığım için olmadı


Yunus88

Read ne alaka amk uygulama yemiş kafayı


hasan997582

Ben nasil arkadaş edinebilirim


hasan997582

Ben nasil arkadaş edinebilirim


zeyng1

Doğru cevap ve yazdığım aynı fakat neden kabul etmedi anlamadım


Apsef2

Şu can işi feyzimi kaçırıyor :)


AzatDayimo

Lan puşt herifler o and den sonra ki the ne lan şerefsizler


Mesut772849

Ben bunu belki 100 defa denedim fakat yapamadım


AtahanKral

Arkadaşlar daha "girls" dedim devama basmadan yanlış dedi otomatik kendisi hareket ediyor


Recep884246

Girls and boys reads neden olmuyor bu the kelimesini her zaman kullanmam gerekiyor mu.


MelekAbdul2

Kızlarla erkeklerin yerini yanlış yapdım


Nigar29062005

"The" sözünün bir yok


baver06

"Read" onune "a" koyarak yazdm kabul etmedi neden?


Haymatlost

a,an isimlerden önce gelir fiillerden önce gelmez


OmerGurbu

A bir demek Sence bir okumak mantıklı bir şey mi


MorYakutx

ters oldu diyerek puan vermedi :D

Learn English in just 5 minutes a day. For free.