"Kızlar ve oğlanlar okur."

Çeviri:The girls and the boys read.

4 yıl önce

15 Yorum


berkanaydin93

Arkadaşlar "girls and boys read" yazdım ve doğru dedi. Fakat normali "The girls and the boys read" olacakmış. Beni sorum "the" ne zaman kullanılır ve anlamda bir degisiklik sağlıyormu?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"girls and boys read" dediğimizde genelleme yaparız, bütün kızlar ve oğlanlardan bahsediyor gibi. "the girls and the boys read" dersek belirli bir grup kız ve oğlandan bahsetmiş oluruz, biraz önce bahsettiğimiz kızlar ve oğlanlar mesela.

4 yıl önce

NurCansuSa

Merhaba arkadaşlar bu oyun müthiş

3 yıl önce

DrawingViprings

bu oyun değilki :)

3 yıl önce

elerdererd

The belirtmek için kullanılır.

3 yıl önce

eyllnisaeyign

hyr the anlamda bir değişiklik sağlamıyor ama arkasında gelen kelimeyi ön plana çıkarıyor

3 yıl önce

cansubrcn

arkadaşlar the koymadan yazsak prooblem olurmu denedim ama yanlış dedi

2 yıl önce

asli552420

Cok guzel bir uygulama

2 yıl önce

nurdan619564

Ben the boys and the girls read didim kabul etmedi neden

2 yıl önce

Mahmut799034

The boys ve girls yer değiştirmen gerekli

6 ay önce

ziyade

Girls and guys read. şeklinde cevapladığımda neden yanlış yapmış oluyorum?

2 yıl önce

Asli193611

Guys degil boys olucak

3 hafta önce

murat30191

Hahhah

4 ay önce

TGY60435

Hay içine

3 ay önce

Yunus88

Read ne alaka amk uygulama yemiş kafayı

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.