1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kızlar ve oğlanlar okur."

"Kızlar ve oğlanlar okur."

Çeviri:The girls and the boys read.

April 10, 2014

30 Yorum


berkanaydin93

Arkadaşlar "girls and boys read" yazdım ve doğru dedi. Fakat normali "The girls and the boys read" olacakmış. Beni sorum "the" ne zaman kullanılır ve anlamda bir degisiklik sağlıyormu?

June 6, 2014

Selcen_Ozturk

"girls and boys read" dediğimizde genelleme yaparız, bütün kızlar ve oğlanlardan bahsediyor gibi. "the girls and the boys read" dersek belirli bir grup kız ve oğlandan bahsetmiş oluruz, biraz önce bahsettiğimiz kızlar ve oğlanlar mesela.

June 22, 2014

NurCansuSa

Merhaba arkadaşlar bu oyun müthiş

October 31, 2014

DrawingViprings

bu oyun değilki :)

December 4, 2014

eyllnisaeyign

hyr the anlamda bir değişiklik sağlamıyor ama arkasında gelen kelimeyi ön plana çıkarıyor

September 15, 2015

kediiiiiiiii

aynen

January 29, 2015

elerdererd

The belirtmek için kullanılır.

March 23, 2015

Betl280923

Mesela şöyle diyim sana buradaki örneklerden yola çıkayım" the women drinks the water" derken kadın suyu içer "women the water" dersek kadın su içer oluyor umarım anlarsın

October 23, 2018

Nisa146972

bir vakit belirticek isen the kullanirsin ama burda zaman vakit belirtmemiş gerek duymamış

July 9, 2019

DrawingViprings

"Kızlar ve oğlanlar okur."=The girls and the boys read.

December 4, 2014

cansubrcn

arkadaşlar the koymadan yazsak prooblem olurmu denedim ama yanlış dedi

March 19, 2016

asli552420

Cok guzel bir uygulama

May 12, 2016

nurdan619564

Ben the boys and the girls read didim kabul etmedi neden

June 11, 2016

Mahmut799034

The boys ve girls yer değiştirmen gerekli

April 15, 2018

ziyade

Girls and guys read. şeklinde cevapladığımda neden yanlış yapmış oluyorum?

June 12, 2016

Asli193611

Guys degil boys olucak

September 26, 2018

EU8oV

Super oyun İngilizceye cozum bence

June 20, 2016

Safiye269741

Biraz yanlis gibi

June 21, 2016

tijen211678

Ben girls ile boysun yerini cevirdim.yanlis dedi

July 17, 2016

Mervearas11

Tamam

July 28, 2016

ihsancokun

The girls and boys read yanlışmış

August 11, 2016

DavutGonen

ben mikrofonda konuşamıyorum yaa.

September 19, 2016

EmreGaming

reads

September 23, 2016

murat30191

Hahhah

June 13, 2018

Yunus88

Read ne alaka amk uygulama yemiş kafayı

August 8, 2018

albey18

Pad

January 31, 2019

hasan997582

Ben nasil arkadaş edinebilirim

June 9, 2019

hasan997582

Ben nasil arkadaş edinebilirim

June 9, 2019

zeyng1

Doğru cevap ve yazdığım aynı fakat neden kabul etmedi anlamadım

August 3, 2019

Apsef2

Şu can işi feyzimi kaçırıyor :)

August 3, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.