"Kızlar ve oğlanlar okur."

Çeviri:The girls and the boys read.

4 yıl önce

86 Yorum


berkanaydin93

Arkadaşlar "girls and boys read" yazdım ve doğru dedi. Fakat normali "The girls and the boys read" olacakmış. Beni sorum "the" ne zaman kullanılır ve anlamda bir degisiklik sağlıyormu?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"girls and boys read" dediğimizde genelleme yaparız, bütün kızlar ve oğlanlardan bahsediyor gibi. "the girls and the boys read" dersek belirli bir grup kız ve oğlandan bahsetmiş oluruz, biraz önce bahsettiğimiz kızlar ve oğlanlar mesela.

4 yıl önce

berkanaydin93

Teşikkürler :)

4 yıl önce

Takkar10

Teşekkür etmiyirum ağlayın

2 ay önce

NurCansuSa

Merhaba arkadaşlar bu oyun müthiş

4 yıl önce

DrawingViprings

bu oyun değilki :)

4 yıl önce

zeynep.com

Nasıl yani DrawingViprings

3 yıl önce

zeynep.com

Evet NurCansuSa

3 yıl önce

Abdullah590409

Gerçekten iyi. Ama bazen aksilikler oluyor

2 yıl önce

elerdererd

The belirtmek için kullanılır.

3 yıl önce

eyllnisaeyign

hyr the anlamda bir değişiklik sağlamıyor ama arkasında gelen kelimeyi ön plana çıkarıyor

3 yıl önce

Betl280923

Mesela şöyle diyim sana buradaki örneklerden yola çıkayım" the women drinks the water" derken kadın suyu içer "women the water" dersek kadın su içer oluyor umarım anlarsın

1 ay önce

kediiiiiiiii

aynen

3 yıl önce

NurCansuSa

Çok Sevdim

4 yıl önce

NurCansuSa

Bayıldım

4 yıl önce

Gladtory

The bu cümlelerde gereksiz kullanılır the aslında soru cümlelerinde kullanılır ama bazı sorulara yanıltma koyabiliyolar

3 yıl önce

yusufk12

alakası yok ne saçmalıyorsun

2 yıl önce

yusufk12

anlamda değişiklik yapmaz

2 yıl önce

NurCansuSa

Bence çok hoş herkeze tavsiye ederim teşekkür ederim girl and boys worir dhey drink dedi yanlış olmuştu hahahahhahahhahh a

4 yıl önce

yusufk12

aha aha cok komik !!!!!

2 yıl önce

cansubrcn

arkadaşlar the koymadan yazsak prooblem olurmu denedim ama yanlış dedi

2 yıl önce

asli552420

Cok guzel bir uygulama

2 yıl önce

nurdan619564

Ben the boys and the girls read didim kabul etmedi neden

2 yıl önce

Mahmut799034

The boys ve girls yer değiştirmen gerekli

7 ay önce

ziyade
ziyade

Girls and guys read. şeklinde cevapladığımda neden yanlış yapmış oluyorum?

2 yıl önce

Asli193611

Guys degil boys olucak

2 ay önce

murat30191

Hahhah

5 ay önce

TGY60435

Hay içine

5 ay önce

Yunus88

Read ne alaka amk uygulama yemiş kafayı

3 ay önce

DrawingViprings

"Kızlar ve oğlanlar okur."=The girls and the boys read.

4 yıl önce

ibrahim890294

Sizce de biraz basit degil mi? ))

3 yıl önce

EU8oV

Super oyun İngilizceye cozum bence

2 yıl önce

Safiye269741

Biraz yanlis gibi

2 yıl önce

tijen211678

Ben girls ile boysun yerini cevirdim.yanlis dedi

2 yıl önce

Mervearas11

Tamam

2 yıl önce

ihsancokun

The girls and boys read yanlışmış

2 yıl önce

DavutGonen

ben mikrofonda konuşamıyorum yaa.

2 yıl önce

EmreGaming

reads

2 yıl önce

muhammed474386

Doğru

2 yıl önce

001do

ararrrr

2 yıl önce

NeslihanTe11

Yanlis diyo dogru yaziyorum

2 yıl önce

RumeysaAta1

"Read" kelimesini kullanırken oraya çoğul eki 's' gelerek "reads" olmazmı?

2 yıl önce

sarslmaz2

La gelin de biriniz beraber çalışak :D

1 yıl önce

keremkaya13

bune ya 10 cuya yanlış yapıyom

1 yıl önce

ilker190591

girls diyorum anlamıo

1 yıl önce

AytenKAYA1

ben okurun altına bastım reads çıktı onu yazınca yanlış dedi

1 yıl önce

BarSezer2

Çok küçük bir hata yaptım

1 yıl önce

MAHRAYAN1

doğru yaptım bana yarak dedi

1 yıl önce

MAHRAYAN1

yarak dedi

1 yıl önce

Sude772702

Aynısını yazdım yanlış dedi

1 yıl önce

Tunabey_20
Tunabey_20

the girls and the boys are read olması gerekir

1 yıl önce

bnympro

s yazdığım için olmadı

11 ay önce

Emrah403045

Jhthghhh

9 ay önce

baver06

"Read" onune "a" koyarak yazdm kabul etmedi neden?

4 yıl önce

Haymatlost

a,an isimlerden önce gelir fiillerden önce gelmez

4 yıl önce

OmerGurbu

A bir demek Sence bir okumak mantıklı bir şey mi

4 yıl önce

aydin_moghaddam

bu duz mu? 'the girls and the boy are reading'

4 yıl önce

deniz_soylu

hayır seninki her zaman değil hala oluyor ( Oğlan ve kızlar kitap okuyor) :-D

4 yıl önce

servis0

Teşekkür ederim.

3 yıl önce

MorYakutx

ters oldu diyerek puan vermedi :D

4 yıl önce

boratosunfc

Genelde buralarda hata var

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bu cümlede herhangi bir hata yok

4 yıl önce

SrrcanAlta

The girls and the boys are yaptim neden olmadi ya

4 yıl önce

SerapErkuI

Yes good

4 yıl önce

ebruliebru

Ingilizce kursuna basladim insallah bu oyununda yarari olur :)

4 yıl önce

casenkal

Ters yazdığım için olmadı

4 yıl önce

sedenay

Yes

4 yıl önce

fenliseli

Neden the boys and girls reads demedik

4 yıl önce

ipek.konuralp

Bende sonuna read yazacağıma reads yazmışım

4 yıl önce

akf4bale

Sen yaz canim sana serbest :)

3 yıl önce

zeynepppdaban

Çok güzel bir oyun bundan güzelini görmedim.

3 yıl önce

ahfE2000

Kizla erkekkin yerini degistirdim yanlis dedi

3 yıl önce

gulsahh11

The ne kadar onemli bi kelimeymis icim gitti ya :)

3 yıl önce

nese1.

Arkadaslar reads neden olmuyo anlatirmisiniz

3 yıl önce

ahmettrkn

The girl and boys read .. girl-s harfini unutmusum. Cok zoruma gtti :)

3 yıl önce

servis0

Girls and boys are read. Niye yanlış!

3 yıl önce

46emre46

Girls and boy ride yazdım the girls and the boys ride

3 yıl önce

frtsckn

Son erkek evlat anlamına gelmiyormu?

3 yıl önce

Serenay783

doğru söylüyorum yanlış diyo offfff

2 yıl önce

hseyinkulak

lan bu nelan okumamı algılamıyo yanlış algılıyo

2 yıl önce

ArdaGner

Ya yanlış ya s takısını koymayı unutum ya of

2 yıl önce

ArdaGner

Grlis and boys reed mi read değil mi yaa

2 yıl önce

englandgirltna

mikrofonu algılamıyor

2 yıl önce

Nesibe3131

mikrofon iğrenç bişey

2 yıl önce

akayyilmaz

The yi yazmassak ne olur anlami deyişmez dimi

2 yıl önce

Abdullah590409

Merhaba

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.