"I am a perfect man."

Fordítás:Tökéletes férfi vagyok.

April 10, 2014

14 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


TheChameleonMan

És rohadt nagyképü...


fergerec

Es egy csunya lany...


MartonGeza

Tökéletes férfi vagyok és legfőbb erényem a szerénység...


ildikote

én vagyok egy tökéletes férfi,,,,,,vajon miért nem jó,,,,,,lassan elmegy a kedvem a nyelvtanulástól


radnaitomi

Jó az is. :) Csak még sok a hiba a rendszerben (hiszen béta). Ettől azért ne menjen el a kedved, csak simán jelentsd, ha ilyen hibát találsz, és akkor eltűnnek. :)


viktoria.s127937

Azért nemjó mert a mondat értelmetlen Nem szószerint kell lefordítani


Ademaro

Én vagyok egy tökéletes férfi: tükörfordítás, magyartalan.


radnaitomi

Nem magyartlan az egyáltalán. Adott szövegkörnyezetben az a helyes. Attól függ, melyik szaván van a hangsúly.

Én vagyok egy tökéletes férfi, nem pedig Zsolt, ahogy ő azt állítja.


justavisitor

A tökéletes rövid ö.


KisBotond

Miért nem fogadja el man-nek és men-nek sem.Már elmegy a kedvem a doulingozástól!Hogy


saci100

Kitartást kívánok mindnyájatoknak!Én-nyugdíjasként. már "végigmentem" az anyagon, most ismételek!Higgyétek el, a Dl az elmúlt évek alatt sokkal reálisabbá vált, reménykedjünk a további fejlődésben!


saci100

Elnézést, most láttam, hogy a szövegem több helyen hibás! Bocsássatok meg érte!


-huanna-

Ezt a mondatot egyébként lehet-e úgy használni mint "én egy tökéletes embere vagyok" ? Mert az angol "man" szót ember ként is lehet fordítani vagy a mondat szempontjából a human csak a helyes?


Jlia950670

Hát elég sok hiba van benne ,érdemes tovább tanulni még a jó válaszért is levon egy szivecskét!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.