1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My uncle's visits are always…

"My uncle's visits are always special."

Çeviri:Benim amcamın ziyaretleri her zaman özeldir.

April 10, 2014

10 Yorum


Zdbesgul

Ben "Benim amcamın her zaman ziyaretleri özeldir" yazdım tamam devrik ama aynı anlamı taşıyor bence kabul etmesi gerekir yanlış ise lütfen nedenini yazın


metin630501

Benim amcamın ziyaretleri daima özeldir.kabul etmedi motivasyon bozuyor proramın böyle hataları...


suavikemal

türkçesinde amcamın demek yeterli benim amcamın diye vurgulamaya gerek yok


Ji_ji_jisoo

Zaten öyle kabul ediyor


GlsmKara5

Benim amcamın ziyaretleri her zaman özeldir de kabul olmalı!:(


AhmetCinol

amcam yerine başka kullanılabilcek neler vardır.


AhmetElhat

Değil kabul etmedi, ben öğrenmeye geldim polemiğe gelmedim kardeşim


Aleyna523155

Benim amcamin ziyaretleri her zaman ONA ozeldir. Daha anlamli sankii =(


BiyologSemiha

Bire-bir aynı cevabı yazdım, kabul etmedi, ???

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.