1. Foro
  2. >
  3. Tema: Catalan
  4. >
  5. "No ha sido él."

"No ha sido él."

Traducción:No ha estat ell.

December 19, 2017

8 comentarios


juanant87100

No estoy de acuerdo con "estat".


Oceanotti

Explícate, por favor, y justifica tu queja. Si crees que se trata de un error, no hace falta comentar nada en el foro; basta con pulsar el botón de reporte de errores.


wadenbeisser

Bon dia Oceanotti, pots explicar per què està bé així, si us plau? Està el verb "ser" en castellà i el verb "estar" en català, no?


Ayun375

Es que el participio es el mismo para ambos verbos, ¿o me equivoco Oceanotti?


Oceanotti

Perdona'm, però aquesta consulta se'm va passar. No, el verb és ser en tots dos idiomes. Pots veure-ho si converteixes l'oració en una altra que empri el verb en forma finita: No és ell.


Rimdus

Quan es fa servir sigut?


Oceanotti

Sigut és una forma alternativa d'estat, pròpia del català central. Potser és més col·loquial.

Aprende catalán en solo 5 minutos diarios. Completamente gratis.