"The award is on the wall."

Μετάφραση:Το βραβείο είναι στον τοίχο.

πριν από 11 μήνες

2 σχόλια


ma57ria

Ποτε το kind σήμαινει ευγένεια μακ ποτε ταξη;

πριν από 11 μήνες

D_..
D_..
Mod

Δεν είναι σαφές τι εννοείς (ούτε και έχει σχέση με τη δεδομένη πρόταση οπότε καλύτερα να ήταν σε χωριστή συζήτηση ;) αλλα θα προσπαθήσω να απαντήσω.

Γενικά, η σημασία μίας λέξης εξαρτάται από τα συμφραζόμενα. Δεν μπορώ να σκεφτώ μία περίπτωση όπου και οι δύο αυτές έννοιες θα μπορούσαν να είναι σωστές για έδα δεδομένο περιεχόμενο σηζήτησης. Aν έχεις κάποιο παράδειγμα μοιράσου το μαζί μας, θα είναι ενδιαφέρον να δούμε τις πιθανές ερμηνείες.

Kind, ως επίθετο, σημαίνει ευγενικός, καλός (http://www.wordreference.com/engr/kind), έχει δηλαδή να κάνει με τη συμπεριφορά κάποιου απέναντι στους άλλους. Π.χ. The neighbour was always kind to me = Η γειτόνισσα ήταν πάντα ευγενική/καλή μαζί μου.
Ευγένεια/καλοσύνη = kindness. Ευγένεια στους τρόπους = politeness.

Kind, ως ουσιαστικό, σημαίνει τύπος, είδος. Π.χ. Τι είδους βιβλίο είναι αυτό; = What kind/type of book is this?

Δες τα παραδείγματα στον σύνδεσμο http://www.wordreference.com/engr/kind

πριν από 11 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.