1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We have not paid for the chi…

"We have not paid for the chicken."

Çeviri:Biz tavuğu ödemedik.

April 10, 2014

23 Yorum


arKara

Tavuk icin odemedik


MehmetAliBey7733

Davığı ödemedik demek lazım.


MehmetAliBey7733

Ya da "Davık için ödeme yapmadık"


ZeynepBakl

Tavuk için ödemedik neden kabul edilmiyor tavuk için para ödemedikmiş aslı iyide cümlede many kelimesi yok ki


Busra4835

Tavuk için ödeme yapmadık daha doğru olur


unsalcibram

Ben tavuk için ödemedik yazdım kabul etti eklendi demek ki


ayeku

*money. bizden çoğu cümlede cümleyi olduğu gibi çevirmemizi isteyip fazla konulan sözcükleri yanlış saydığı halde, bu sefer kendisi kafasına göre sözcük eklemiş. saçmalık.


HlyaCihangir

many=çok money para to pay= to give money= para vermek (= para ödemek) We have not paid.= Para vermedik.(=Para ödemedik.)


Sanem675546

Biz tavuk için para ödemedik te olmaz mı ?


MehmetAliBey7733

Olur olur siz yabancı değilsiniz. Davıklar bu seferlik bizden olsun


husonet

pay for bir kalıpmıdır


melikehamm

Duolingo yorumlarında bile vegan tartışması var ya hahahha


fevzi892693

Tavuğun ücretini ödemedik olmalı bence


YusufErhan

tavuğa ödeme yapmadık neden geçersiz?


byyfatih

Para odenmez.. Ucret odenir gibi bir mantık olabilir


Busra4835

Ama ücret ödemedik yazınca kabul etmiyor


karrman

Dogru kabul edilen "Biz tavugu odemedik" konusma dilinde gecerli olabilir, ama yazi dilinde kabul edilmemeli. Baska bircok soruda konusma dili kabul edilmemisti zaten. Bu arada, hayvanlara ozgurluk! Go vegan!


zeynep759433

Cok anlamsız bir cümle


brahimGndo2

For 'için' olarak kullanılmıyor. Biz tavuğu parasını ödemedik diyor. Yani geçmişde ödemedik ve bu ödememe eylemi hala devam ediyor anlamında.


mehmet734943

tavuğu ödemedik neden olmuyor


Javad0608

We didn't pay for the chicken ne anlama geliyor peki


YlmazOkyay

buna biz tavuk için ödeme yapmadık. neden yanlış olsun?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.