Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Saturday and Sunday"

Μετάφραση:Σάββατο και Κυριακή

0
πριν από 7 μήνες

5 σχόλια


ntimosp

Είναι δυνατό να παίρνει λάθος την απάντηση γιατι δεν πατήθηκε καλά το "β" και έγραψα το Σάββατο" με ένα "β". Πρέπει για ένα ορθογραφικό λάθος να μη δέχεται ως σωστή την απάντηση; Ειμαστε καλα;

1
Απάντησηπριν από 7 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Δυστυχώς, αυτός είναι ο αλγόριθμος του Duolingo. Οι διαχειριστές των μαθημάτων και των forums δεν είναι υπεύθυνοι για τα κριτήρια ενός τυπογραφικού. Το μόνο που μπορώ να πω είναι να διπλοτσεκάρετε τις απαντήσεις σας πριν τον έλεγχο. :/

2
Απάντησηπριν από 7 μήνες

ntimosp

Έχετε δίκαιο, αλλά σε πολλές άλλες περιπτώσεις δεν παίρνει ως λάνθασμενη την απάντηση για ένα ορθογραφικό λάθος και απλά το επισημαίνει.

1
Απάντησηπριν από 7 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Αυτό συμβαίνει γιατί υπάρχει κάποιου είδους αλγόριθμος. Που σημαίνει πως ένα λάθος θεωρείται τυπογραφικό υπό κάποιες προϋποθέσεις. Για παράδειγμα, προσωπικά έχω προσέξει πως στην εφαρμογή αλλά και ορισμενες φορές στον υπολογιστή, όταν μπερδεύεις ένα γράμμα με ένα άλλο, το οποίο βρίσκεται ακριβώς δίπλα από το σωστό στο πληκτρολόγιο, το duolingo το παίρνει ως τυπογραφικό.

Το ίδιο συμβαίνει και με μερικά φωνήεντα που παράγουν τον ίδιο ήχο (η,ι). Το σύστημα είναι αρκετά συγκεκριμένο.

2
Απάντησηπριν από 7 μήνες

y06K1

Εμενα μου το εβγαλε σωστο

0
Απάντησηπριν από 6 μήνες