1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie wird ein Gebäude erwerbe…

"Sie wird ein Gebäude erwerben."

Çeviri:O bir bina satın alacak.

December 20, 2017

2 Yorum


eceg09

bir bina satın alacak. neden olmuyor? neden binayı?


BKaanAtak

Söyle izah edeyim. ein gebäude cünkü ( burda zaten bir ismin hali var akkusativ halde. bu yüzden ein gebäude cünkü das artikelli sözcükler akkusativ haldeyken ek almaz.

Eger ki artikeli der olsaydi einen Gebäude olacakti mesela. biraz karisik oldugunun farkindayim ama bu artikel in akkusativ halde nasil degistigiyle ilgili bir durum.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.