"That is not ours."

Çeviri:Şu bizim değil.

4 yıl önce

15 Yorum


SafiEmre

telaffuzu yapan kadını öldürebilir miyim

3 yıl önce

okumus1

Aynen ya ne dediği hiçbir zaman anlaşılmıyor

3 yıl önce

serdaro81

İyi edersin

2 yıl önce

Muaffak6

Evet

2 yıl önce

alikonar

Our'daki s takısı neden var!

3 yıl önce

berkanturann

Ours = bizimki. ardindan isim gelmez. Our = bizim. ardindan isim gelmelidir. O

3 yıl önce

mitnl1

Our sıfattır. Our car dersen bizim arabamiz olur. Ama ours zamirdir ki ismin yerini tutar. It is ours dersen de o bizim olur.

2 yıl önce

Ozanglr
Ozanglr

Bu bizim değil . neden olmuyor ?

4 yıl önce

kadilar

Ya bu our ile us kelimelerinin kullanis yerleri hakkinda bilgisi olan varmi ikoside bizim anlami katiyor bunlari nerelerde nasil kullanmalyz bilgisi olan yardimci olursa iui olur

3 yıl önce

AliTaskoparan

It is our house- O bizim evimizdir (our dan sonra bir nesne gelmeli) / It is us-O bizimdir (us dan sonra bir nesne yazılmaz) / It is ours-O bizimkidir

3 yıl önce

serdaro81

İngilizlerde hiçbir cümleyi senin your our diye bitiremezsin bitirmen gerektiği durumlarda ikinci hali kullanırsın ikinci haller:

My=mine

Your=yours

Their=theirs

Our=ours. Mesela:

The house is your=yanlış... Çünkü cümleyi our your their my diye bitiremezsin "the house is yours" olmalı

The bag is my=yanlış... Çünkü my değil mine konulmalı "the bag is mine" olmalı

2 yıl önce

OkanPolat

Bende ours daki s e takildim

3 yıl önce

hl5912

Ben bu oyunun hilesini biliyorum

3 ay önce

ferhat.kur

Su bizimki degil olmali

3 yıl önce

Tugce854510

Bu, şu arasındaki fark nedir acaba?

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.