1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "That is not ours."

"That is not ours."

Çeviri:Şu bizim değil.

April 10, 2014

14 Yorum


SafiEmre

telaffuzu yapan kadını öldürebilir miyim


okumus1

Aynen ya ne dediği hiçbir zaman anlaşılmıyor


alikonar

Our'daki s takısı neden var!


berkanturann

Ours = bizimki. ardindan isim gelmez. Our = bizim. ardindan isim gelmelidir. O


mitnl1

Our sıfattır. Our car dersen bizim arabamiz olur. Ama ours zamirdir ki ismin yerini tutar. It is ours dersen de o bizim olur.


Ozanglr

Bu bizim değil . neden olmuyor ?


kadilar

Ya bu our ile us kelimelerinin kullanis yerleri hakkinda bilgisi olan varmi ikoside bizim anlami katiyor bunlari nerelerde nasil kullanmalyz bilgisi olan yardimci olursa iui olur


AliTaskoparan

It is our house- O bizim evimizdir (our dan sonra bir nesne gelmeli) / It is us-O bizimdir (us dan sonra bir nesne yazılmaz) / It is ours-O bizimkidir


serdaro81

İngilizlerde hiçbir cümleyi senin your our diye bitiremezsin bitirmen gerektiği durumlarda ikinci hali kullanırsın ikinci haller:

My=mine

Your=yours

Their=theirs

Our=ours. Mesela:

The house is your=yanlış... Çünkü cümleyi our your their my diye bitiremezsin "the house is yours" olmalı

The bag is my=yanlış... Çünkü my değil mine konulmalı "the bag is mine" olmalı


OkanPolat

Bende ours daki s e takildim


ferhat.kur

Su bizimki degil olmali


hl5912

Ben bu oyunun hilesini biliyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.