"Are you making the food?"

Fordítás:Készíted az ételt?

April 10, 2014

16 hozzászólás


quartzhun

Én még egyszer sem raktam bele a mondatba, hogy "éppen" és mindig elfogadta, ha folyamatosban írtam. Pl.: Készíted az ételt? Követjük a fekete autót. stb. Ezzel az "éppen" szóval a szerkesztők csak jelezni próbálják nekünk tanulóknak, hogy most történik valami, valami folyamatban van... Ennél jobban nem tudom elmagyarázni. :(

January 5, 2015

7NurdaN7

Aki ebből nem érti meg annak nem is érdemes szerintem... ;)

November 13, 2017

GrgSzabolcs

igen de ha mindkét válaszlehetőség ott van akkor becsapós ez

February 8, 2018

kvaszhadani

Éppen készíted az ételt?-miért nem jó?

April 10, 2014

neuromint

Egy megjegyzés - mássalhangzó előtt a "the"-t dö-nek ejtjük, nem úgy, mint ahogy a robot mondta. Di pedig magánhangzó előtt.

January 12, 2015

krizsizsi

te csinálod a kaját? - a food szó szerint kaját jelent, miért nem fogadja el?

January 6, 2015

soy_Mate

Szerintem a "csinál" miatt, de elvileg helyes, szóval jelentsd.

January 7, 2015

Henrik934757

Ételt készítesz? Az miért nem jó?

May 17, 2017

eminens2

A "the food" miatt tárgyas ragozású: az ételt készíted. 2018.07.30.

July 30, 2018

ReGnesis

A kaja szo miert nem jo?

May 5, 2016

Peter421804

Tessek elfogadni a kajat, mert jo!

July 15, 2016

Tamas51

Meg a tápot, zabát, flamót, stb. ami még eszetekbe jut. Persze a töltött káposztát is mert az is "jó".

July 16, 2016

Sztankay54

Mit szarozik az "a"-val ?Amikor az a lényeg ,hogy ételt készítesz?

July 14, 2017

Tamara811792

Nem tudom lenyitni a fület

August 22, 2017

kuncy88

Elkészítetted az ételt? Ez miért nem jo?

November 13, 2017

kuncy88

Közben rájöttem h én múltidőben írtam ez pedig jelen.

November 13, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.