Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz kitapların üzerine yazarız."

Çeviri:We write on the books.

4 yıl önce

14 Yorum


Lily.84

"the" ekine neden ihtiyacımız var?

4 yıl önce

BurakOzkur

Ben on yerine over kullandim.Farki ne?

4 yıl önce

beyzaaaxd

Over da belli iki nesne arasinda mesafe olmasi gerekir bu yuzden

3 yıl önce

alish_67

arkadaşlar "in,on,at" gibi kelimeler "the" ile birlikte kullanılır

3 yıl önce

shadow.uck

The belirli bir nesneyi soyledegimizde kullanilyor burada kitaplar belirli degil ?

4 yıl önce

mysumeyye

books' olmaz mı?

4 yıl önce

EREKKER

The in anlamini goruyor zaten burada

4 yıl önce

Melike834851

Zaten oluyu ;)

2 yıl önce

kandemir76

Dogrusu "over the books" degilmi? "On the books" kitaplarin uzerinde baska bir seyi yaziyormus gibi bir anlam cikmiyor mu

4 yıl önce

GkhanBAYKA2

Over yazarsak anlamı nasil değişir?

2 yıl önce

rana.kuzu

the yazmadım diye kabul edilmemesi çok sacma

1 yıl önce

Bykush1
Bykush1

Books çoğul bir kelimedir. Neden the kullanılıyor?

6 ay önce

Effy666

Over neden olmuyor

3 ay önce

geleceindi

We are write on the book yazdım olmadi

4 gün önce