"Biz kitapların üzerine yazarız."

Çeviri:We write on the books.

April 10, 2014

17 Yorum


Lily.84

"the" ekine neden ihtiyacımız var?

June 21, 2014

BurakOzkur

Ben on yerine over kullandim.Farki ne?

May 29, 2014

beyzaaaxd

Over da belli iki nesne arasinda mesafe olmasi gerekir bu yuzden

October 12, 2014

shadow.uck

The belirli bir nesneyi soyledegimizde kullanilyor burada kitaplar belirli degil ?

August 17, 2014

kandemir76

Dogrusu "over the books" degilmi? "On the books" kitaplarin uzerinde baska bir seyi yaziyormus gibi bir anlam cikmiyor mu

August 28, 2014

alish_67

arkadaşlar "in,on,at" gibi kelimeler "the" ile birlikte kullanılır

April 15, 2015

effy666

Over neden olmuyor

June 13, 2018

mysumeyye

books' olmaz mı?

August 7, 2014

Melike834851

Zaten oluyu ;)

September 26, 2015

GkhanBAYKA2

Over yazarsak anlamı nasil değişir?

August 30, 2016

rana.kuzu

the yazmadım diye kabul edilmemesi çok sacma

January 5, 2017

Bykush1

Books çoğul bir kelimedir. Neden the kullanılıyor?

February 15, 2018

MustafaYay10

arkadasim burada kitap belirli birsey soyut degil ve soyut olmayan sayilan herşey de the a an your my kullanılır

January 11, 2019

geleceindi

We are write on the book yazdım olmadi

September 11, 2018

EmreKan1

burada belirli kitaplardan bahsedildiği ne belli? ben genel-geçer bir ifade olarak düşündüm. "we write on books" kabul edilemez mi?

September 15, 2018

Rustem278203

Ben over yazdim. Lutfen bana "on"la "over"in farkini anlatim

August 28, 2019

rkizil

" we are write on the books " neden kabul etmedi?

September 25, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.