A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The analysis"

Fordítás:Az elemzés

4 éve

4 hozzászólás


miklos44

Biztosan a többesszámú alakot használtam, csak ez a csodálatos gépi kiejtést megérteni lehet, hogy egy született angol nyelvtudósnak sem lenne mindig egyszerű.

4 éve

radnaitomi

Tényleg nehéz a robothangot megérteni. :)

De amúgy a többes számú alak kiejtésében hosszú 'i' van:

  • analysis /əˈnæləsɪs/

  • analyses /-siːz/

http://dictionary.cambridge.org/dictionary/british/analysis?q=analysis

4 éve

miklos44

Köszönöm szépen, akkor mégsem annyira rossz a "filhallásom".

4 éve

naelmatheson

az analizáció

1 éve