"He produces tea."

Çeviri:O çay üretir.

4 yıl önce

8 Yorum


futureorkun

yapmak =üretmek türkçe fark nerede

3 yıl önce

cemyav

he produces tea in the kitchen when i arrive home. eve vardığımda mutfakta çay üretiyordu. :P

cümle doğru oldu mu onu da bilmiyorum :)

2 yıl önce

MetinGblk
MetinGblk

"O çay yapar" a yanliş olarak cevapladı

3 yıl önce

Fatma_Ozturk

Yapmak ile üretmek ayni sey degil ki..

3 yıl önce

buzpes

Burda tea'nın başına 'a' veya 'an' neden gelmedi. Sayılıp sayılamadığına göre mi acaba

3 yıl önce

buzpes

Yada çayı çoğul kabul ettiği için mi

3 yıl önce

RojhatCan

'' O bir çay üretir. '' biraz mantıksız kaçıyor. Sayılabilen bir şey yok burada ..

2 yıl önce

Bisnev99

cevaplar eksik.sözlüğe baktığımızda yetiştirmek anlamı da var. bence bu da cevaplara eklenmeli

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.