1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sunday follows Saturday."

"Sunday follows Saturday."

Çeviri:Pazar cumartesiyi takip eder.

April 10, 2014

36 Yorum


Simge939952

Pazar niye cumartesiyi takip etsin? Bir sonraki gün nasıl takip edebilir. Türkçe düşünüyoruz diye mi oluyor bunlar


MuratYuksel44

Takip etmek peşinden gelmek demektir, "cumartesiden sonra pazar gelir" anlamına gelir.


MalikYa2

Takip etmek pesinden gelmrk ise Pazar cumartesinin mi pesinden geliyor. Mantıksız


nuray599060

Aynenn yaa beynim yandi


ademyildizme

Bu terslikte bir iş var ama hadi hayırlısı


Korhancagla

Bence cumartesiyi takip eden pazardır :/ Garip


zehraozel

cumartesi pazari takip eder olmaz mi ?


fersun.sib

Gunu kelimesini neden kabul etmedin


RukiyeSude.

Bu cümlede "day" kelimesi kullanılmamış çünkü :)


Atilla216742

Alt ok yanlış oldu. İngilizce cümle içinde "day" sözcüğü geçmiyor.


St_ayStrong

Doğru, cumartesinin ardından pazar gelir. cumartesinin ardılı pazardır.


Alucard.0

Bu iş de bir terslik var :D


TeomanF.

Ulan ondeki arkadakini nasil takip eder. Zorla sildirceksiniz uygulamayo. Tek haneli IQ ile mi hazirladiniz soruyu


atikus55

Ekmeği, kalemi derken the getiriyoruz.I eat the bread. Ben ekmeği yerim. Ben ekmek yerim derken I eat a bread diyoruz. Cumartesiyi takip eder derken the saturday olması gerekir mi? Yoksa cumartesi bilindik olduğu için mi the kulanılmıyor.


kndemr

Sunday follows the saturday neden doğru kabul etmiyor??


AliGoksel

Telaffuz gerçekten kötüydü. Arada mekanik duruş başlangıçlardan dolayı "the" sesi varmış gibiydi.


UzayUysal

Zaten yaziyor yani bunu buraya yazma amaciniz ne ??


sawashian

“Pazar mı cumartesiyi takip eder͵ cumartesi mi pazarı takip eder?“ sorusu: “Yumurta mı tavuktan çıktı͵ tavuk mu yumurtadan çıktı?“ sorusu ile aynı.. :))


fatmadoru3

Ne sacma pazar pazartesiyi takip eder cumartesi degil


Badhidharma

Ben, cumartesiyi pazar takip eder yazdım, kabul etti.


Berkant891217

Kötü çeviri. Şöyle olabilirdi: "Pazar, cumartesinin ardindan gelit.


Berkant891217

Kötü çeviri, şöyle olabilirdi: "Pazar, cumartesinin ardından gelir."


MalikYa2

Bu cümle mantikli değil. Cumartesi pazari takip eder. Ona kaldıysa haftanın her günü diğer günü takip eder. Sali da cumayi rskip eder mesela ama perşembenin cumayı takip etmesi dsha mantıklı.


DilekAksu1

Cumartesiyi pazar takip eder yazdım kabul etmedi


CEMILEKABAK

Hmm bu gunlere calismam lazim


ihsan51393

pazar değil cumartesi pazarı takip eder


ihsan51393

nediyon alparslan götü


UzayUysal

Ben pazar cumartesiden sonra gelir dedim sonucta ayni manaya gelmiyor mu


erkantaylan

4x in x e göre türevi ile 2 * 2 aynı anlama geliyor ama sonucu anlamı olan her şeyin sorusu aynı değil bizden soruyu istiyor


ayteninci

Pazar takip eder cumartesiyi de kabul etmeli


Uurubuk

Pazar cumartesiye g.t atmadigi icin cumartesi pazar i unf.ladi


falconblue

"Cumartesiyi Pazar takip eder" dedim doğru dedi, yanlış olması gerekmiyor mu?


omercito

"Pazar cumartesiyi"/"Cumartesiyi pazar" takip eder.

İki türlü de aynı oluyor zaten. O yüzden kabul etmesi normal. "Cumartesi pazarı takip eder" ile karıştırmış olabilirsiniz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.