1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Książka jest o zwierzętach."

"Książka jest o zwierzętach."

Tłumaczenie:The book is about the animals.

April 10, 2014

9 komentarzy


DawidKosow

Kiedy jest ,,the" a kiedy jest ,,a" powie mi ktoś


yuioyuio

the - rzeczowniki określone; liczba pojedyncza i mnoga; policzalne i niepoliczalne

a/an - rzeczowniki nieokreślone; tylko liczba pojedyncza; tylko policzalne

kiedy nie wstawiamy nic - rzeczowniki nieokreślone; liczba mnoga lub niepoliczalne


Ola720250

To dość skomplikowane. Nauczymy się


Magorzata943323

Czy animals to nie jest liczba mnoga


Platnik1

"A book" uznane jako błąd - przegięcie. Zgłosiłem, ale pewnie sobie poczekam na reakcję...


ukaszPietr16

Po polsku jest napisane książka jest o zwierzętach, a nie "ta książka jest o tych zwierzętach", więc tłumaczenie "A book is about animals" powinno być prawidłowe... Czy się mylę?


Magorzata943323

Też tak uważam ale... ?


Izabela93157

Dlaczego nie może być "a book is about animals"?

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.
Rozpocznij