"Ben çorbayı içiyorum."

Çeviri:Ich esse die Suppe.

December 22, 2017

14 Yorum
Tartışma kilitli.


SteffiBookworm

Evet. Almanlar çorba içeriz yerine çorba yeriz diyorlar.
comment/24128170


enanasya

Trinken kelimesi varken çorbayı essen etmek bana garip geliyor gerçekten. :))))
2 ocak 2020


cYIvlfv7

Nasil bi almanca


EfsaneEren1

İçiyorum mu yiyorum mu anlamadım


SteffiBookworm

Almanlar için kaşık fark yaratıyor. Çorbanızı yemek için bir kaşık kullanmanız gerekir, bu yüzden "essen" fiilini de kullanmanız gerekir.


enanasya

Ama zaten sıvı şeyler kaşıkla içilir.
Örneğin çorba, pipet ile içilirse bu ifade değişir mi acaba?
2 ocak 2020


Merdan866800

Esse yazıp içiyorum denmez


RoyalAgazade

Çorba yenir zaten. Türkiye'de çay, çorba, sigara ne bulsanız içiyonuz .d


saki617886

Bu kaç oldu Arkadaş

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.