1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Çocuk bir elma yer."

"Çocuk bir elma yer."

Çeviri:The child eats an apple.

April 10, 2014

36 Yorum


oguzhazir

neden eat değil de eats


omercito

Çünkü "child" tekil. Geniş zamanda 3. tekil şahıs için fiiller "-s, -es" takısı alıyor.

"Children" olsaydı çoğul olacaktı ve "the children eat" şeklinde kullanacaktık.


meelkke

Çünkü he oluyor ve he she it s takısı alır


MuratBurak13

niye child değil de the child?


nurcan351518

The belirli olan kisi yada nesnelerin başına geliyor ornegin bilinen bir cocuk bilinen bir kitap hangi masadan konuşulduğu belirli olan bir masa ise The kullanıyoruz ama belirsiz herhangi bir kisi yada nesne söz konusu ise The olmaz


sherlock935

Neden başına The geldi


kenanyuzgec

neden a child oldu. 'child eats an apple' değil ?


aysehesna

a/an ''bir'' demektir, bir çocuk dediği için ''a child'' dedik. Çocuk deseydi ''child'' ya da 'the child'' derdik.


Kaankrcn35

A - an arasindaki fark nedir ?


ErdalTuran1

A sessiz harfle başlayan kelimelerin başına an sesli harfle başlayan kelimelerin başına gelir


emreersrz

başta neden 'the ' ile başlanıyor


Baloglan3

"An" ne demek lütfen anlatın


Lena716559

An sesli ile baslayanlarin basina gelir a sessiz ile baslayanlarin basina gelir


MslmCan7

Neden " child" değilde "the child"?


YusufAkatbjk

yardım doğrumu yaptım


Rehanagan

Bileemdim dualingo ozur dilerim bilerek yaptim ozur dilerim


AyeNurAkso11

The nerede kullanacagimi bilemiyorum


ertu50401

Sadece s yi yazmadım bütün sınav gitti zalim duolongo


Emin644318

Kid neden olmadı


aysehesna

''kids'' genelde resmi olmayan günlük konuşmalarda kullanılır. ''child'' resmidir. Bu uygulamada kids' in kullanıldığını görmedim. Sen yine de alıştırmayı geçmek için ''child-children'' kullan =)


EslemZehra.

Iki kere aynı şeyi yaptım birinde farklı diğerinde farklı söyledi


aysehesna

Çünkü başına ''a/an getirdik.


busra.calkoy

THE NEYDE KULLANILIYI HİÇ ANLAMADIM THE NIN OLAYINI BİRİ LÜTFEN ANLATSINN


busra.calkoy

THE NEYDE KULLANILIYO HİÇ ANLAMADIM THENIN OLAYINI BİRİ LÜTFEN ANLATSINN


Aytac613741

Bu çevirmeleri dűzgűn yapamiyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.