Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Çocuk bir elma yer."

Çeviri:The child eats an apple.

4 yıl önce

38 Yorum


oguzhazir

neden eat değil de eats

4 yıl önce

omercito
omercito

Çünkü "child" tekil. Geniş zamanda 3. tekil şahıs için fiiller "-s, -es" takısı alıyor.

"Children" olsaydı çoğul olacaktı ve "the children eat" şeklinde kullanacaktık.

4 yıl önce

Berna999833

Evet ben 11 saat ing ğörüyom

4 ay önce

yaren946980

Ben 15

2 ay önce

yaren946980

Yani 15 saat ing dersi görüyorum

2 ay önce

Dogan_Ozturk

harikasın ömer sağ ol

3 yıl önce

sonnuraltnky

neden eat değilde eats

1 yıl önce

kenanyuzgec

neden a child oldu. 'child eats an apple' değil ?

3 yıl önce

AhmetBilalS.

Katılıyorum Neden?

3 yıl önce

zeynepgkme2

Arkadaşlar ben o a an işlerini biliyorum: sonraki kelimesi ünsüz ise a sesli ise an koyuyoruz.Size bir örnek vereyim A ambulance olmaz An ambulence olur Çünkü a seslidir

Eğer daha fazla deteya girmek isteyen varsa İngilizce bilginleri kulübüme üye olun

5 ay önce

Haluk_Badem

Neden 'a apple' değilde 'an apple'?

3 yıl önce

ankaramazan

Apple sesli başladığı için (a) değil (an) apple olmalı Sessiz başlarsa (a) olur mesela= a tea, a coffee gibi

3 yıl önce

AnilGencel

.

3 ay önce

Osman912483

Eat değilde neden eats cevabı gelmemis bilen yokmu. a ve an olayini anladik

2 ay önce

Shyla727794

Niye "a child" dedik "bir çocuk" dememiş ki sonuçta?

2 ay önce

MuratBurak13

niye child değil de the child?

2 hafta önce

kaan74049

A - an arasindaki fark nedir ?

2 hafta önce

ebrarebrar

A yı şuraya koycaz buraya koycaz aklımızda tutmak zor

3 yıl önce

yaren946980

Katılıyorum

2 ay önce

YasarGenc53

Ah şu 's ' takıları

3 yıl önce

ardadereli35

gavurun işi işte bu ne ya bir çocuk dememiş ki

2 yıl önce

Aytac58744

Ben applenin uzerine vurdum olmadi

4 ay önce

Aytac58744

Ben applenin uzerine tikladim olmadi amma

4 ay önce

Aytac58744

Ben applenin uzerine vurdum olmadi amma

4 ay önce

al1mert

child i niye kabul etmiyo la

2 yıl önce

Ahmet666712

Naber sapık memesi açık.

8 ay önce

sena609256

Cümlleri hiç semiyorum doğru yazıyorum yanlış çıkıyo

5 ay önce

ademcan38

Ya orda bir demiyo children yazıyorum a children diyo ???

3 yıl önce

Ahmet666712

Şey aslında ben yorum yapmayacağım ama yemekler bölümünde cevabın şarap çıkması hoşuma gitmedi.

8 ay önce

Ahmet666712

jjddbdndjdndnddn

8 ay önce

Ahmet666712

lfllflflflfkgkfjjfjfjfjfjfjjfjfjdkdkkdkrkgkrdi fjjfjfjjfjfjfjjfjfjjjkggıkjdjdgudgudgjdgjghdgfhhfjgfghfxhgggguyhhuyfjfjfııfffşııshklidlfofhşfşfohgfgfıufgıgdjıffkfkfjdjkfjgfkjfjfjffxgjhdfkfkdhudufkfjkdjfjfjdfjkffjfffjffkfkfhhfkfkkfhhghhkgjghhl

8 ay önce

yaren946980

Oğlum sen neyin kafasındasın

2 ay önce

Ahmet666712

üç fkjhffkhhdfffkfhgkhkh

8 ay önce

Ahmet666712

hjjhghhhjhjhjjjjhhıhgoğfoujgffhlhfhlhflhhlflhljjjfjfflhfhhmhyygyg-fcfgcgcccgckghggggyoıfugygghggzyxufıgcgfgyfffgjjjhıghggggtdgfffghgvkgchugtdtfyfyyggyfygyyhhgggfgggggggjjjkvjjggfhfıkfjoflflkflyfışfkşfkgkgkcckfkgkkchkfkjggfjfffhggıggfhgxgffggcgffdjudıfjfgdjffffgfudfjffffjxfhxxghxhdfzgduduffcfgfxzhddfzdzddffxzgzfıfııdfııdgfooffofofgdıgzıdıfıggfdoodgosodkdkcjzjhfdfdjfjfjhfggfhfodffddduxfggfzuyfutdogfıuıffgjfjfjfuıfxjugouoyıyudufgududdıudfıfıdfufıfıfdfufuyyutıffudrıfıfdufffdggguddfdddfududzygdzgızgsyıszıfıuoryfgggygugıgıyıtıuııpupypyufgoyoohohphhfffgggooggoofgooggooffıgfıdgdufuydoyyıtuyogggıufogogogouıgoyototyyggoıgogouoyyytıuoggogodıfuohuıgıxjgfugkggjugggcjjggjgugjhggghpggogooggpgoıgpggglfodysooofuooyttgıfıvjchjllclhgkgkıghgoggooggıkgg

8 ay önce

Ahmet666712

götü boklu

8 ay önce

ForceArmy

boys o manaya da glmezmi

4 yıl önce

omercito
omercito

Child, kız veya erkek olabilir.

4 yıl önce

droty21

Yemin et

3 yıl önce