"Çocuk bir elma yer."

Çeviri:The child eats an apple.

4 yıl önce

18 Yorum


oguzhazir

neden eat değil de eats

4 yıl önce

omercito
omercito

Çünkü "child" tekil. Geniş zamanda 3. tekil şahıs için fiiller "-s, -es" takısı alıyor.

"Children" olsaydı çoğul olacaktı ve "the children eat" şeklinde kullanacaktık.

4 yıl önce

Berna999833

Evet ben 11 saat ing ğörüyom

8 ay önce

yaren946980

Ben 15

5 ay önce

yaren946980

Yani 15 saat ing dersi görüyorum

5 ay önce

BediaNil1

ben 13 c:

2 ay önce

sonnuraltnky

neden eat değilde eats

1 yıl önce

kenanyuzgec

neden a child oldu. 'child eats an apple' değil ?

4 yıl önce

Haluk_Badem

Neden 'a apple' değilde 'an apple'?

4 yıl önce

ankaramazan

Apple sesli başladığı için (a) değil (an) apple olmalı Sessiz başlarsa (a) olur mesela= a tea, a coffee gibi

4 yıl önce

zeynepgkme2

Arkadaşlar ben o a an işlerini biliyorum: sonraki kelimesi ünsüz ise a sesli ise an koyuyoruz.Size bir örnek vereyim A ambulance olmaz An ambulence olur Çünkü a seslidir

Eğer daha fazla deteya girmek isteyen varsa İngilizce bilginleri kulübüme üye olun

9 ay önce

Osman912483

Eat değilde neden eats cevabı gelmemis bilen yokmu. a ve an olayini anladik

6 ay önce

Shyla727794

Niye "a child" dedik "bir çocuk" dememiş ki sonuçta?

6 ay önce

MuratBurak13

niye child değil de the child?

4 ay önce

Kaankrcn35

A - an arasindaki fark nedir ?

4 ay önce

sherlock935

Neden başına The geldi

2 ay önce

Ender587242

Bilen arkadaşlar eat eats yani s takısı neden aldı onuda anlatirlarsa süper olur

4 hafta önce

asl658763

Es takisi kullanilmis

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.