Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Çocuk bir elma yer."

Çeviri:The child eats an apple.

0
4 yıl önce

38 Yorum


oguzhazir

neden eat değil de eats

3
Cevap ver4 yıl önce

omercito
omercito

Çünkü "child" tekil. Geniş zamanda 3. tekil şahıs için fiiller "-s, -es" takısı alıyor.

"Children" olsaydı çoğul olacaktı ve "the children eat" şeklinde kullanacaktık.

27
Cevap ver4 yıl önce

Berna999833

Evet ben 11 saat ing ğörüyom

0
Cevap ver4 ay önce

yaren946980

Ben 15

1
Cevap ver1 ay önce

yaren946980

Yani 15 saat ing dersi görüyorum

1
Cevap ver1 ay önce

Dogan_Ozturk

harikasın ömer sağ ol

-1
Cevap ver3 yıl önce

sonnuraltnky

neden eat değilde eats

-1
Cevap ver1 yıl önce

kenanyuzgec

neden a child oldu. 'child eats an apple' değil ?

3
Cevap ver3 yıl önce

AhmetBilalS.

Katılıyorum Neden?

-1
Cevap ver3 yıl önce

zeynepgkme2

Arkadaşlar ben o a an işlerini biliyorum: sonraki kelimesi ünsüz ise a sesli ise an koyuyoruz.Size bir örnek vereyim A ambulance olmaz An ambulence olur Çünkü a seslidir

Eğer daha fazla deteya girmek isteyen varsa İngilizce bilginleri kulübüme üye olun

1
Cevap ver5 ay önce

Haluk_Badem

Neden 'a apple' değilde 'an apple'?

0
Cevap ver3 yıl önce

ankaramazan

Apple sesli başladığı için (a) değil (an) apple olmalı Sessiz başlarsa (a) olur mesela= a tea, a coffee gibi

4
Cevap ver3 yıl önce

AnilGencel

.

0
Cevap ver3 ay önce

Osman912483

Eat değilde neden eats cevabı gelmemis bilen yokmu. a ve an olayini anladik

0
Cevap ver2 ay önce

Shyla727794

Niye "a child" dedik "bir çocuk" dememiş ki sonuçta?

0
Cevap ver1 ay önce

MuratBurak13

niye child değil de the child?

0
Cevap ver1 hafta önce

kaan74049

A - an arasindaki fark nedir ?

0
Cevap ver1 hafta önce

ebrarebrar

A yı şuraya koycaz buraya koycaz aklımızda tutmak zor

-1
Cevap ver3 yıl önce

yaren946980

Katılıyorum

0
Cevap ver1 ay önce

YasarGenc53

Ah şu 's ' takıları

-1
Cevap ver3 yıl önce

ardadereli35

gavurun işi işte bu ne ya bir çocuk dememiş ki

-1
Cevap ver2 yıl önce

Aytac58744

Ben applenin uzerine vurdum olmadi

-1
Cevap ver3 ay önce

Aytac58744

Ben applenin uzerine tikladim olmadi amma

-1
Cevap ver3 ay önce

Aytac58744

Ben applenin uzerine vurdum olmadi amma

-1
Cevap ver3 ay önce

al1mert

child i niye kabul etmiyo la

-2
Cevap ver2 yıl önce

Ahmet666712

Naber sapık memesi açık.

-2
Cevap ver7 ay önce

sena609256

Cümlleri hiç semiyorum doğru yazıyorum yanlış çıkıyo

-2
Cevap ver4 ay önce

ademcan38

Ya orda bir demiyo children yazıyorum a children diyo ???

-3
Cevap ver3 yıl önce

Ahmet666712

Şey aslında ben yorum yapmayacağım ama yemekler bölümünde cevabın şarap çıkması hoşuma gitmedi.

-3
Cevap ver7 ay önce