1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Çocuk bir elma yer."

"Çocuk bir elma yer."

Çeviri:The child eats an apple.

April 10, 2014

22 Yorum


oguzhazir

neden eat değil de eats

April 17, 2014

omercito

Çünkü "child" tekil. Geniş zamanda 3. tekil şahıs için fiiller "-s, -es" takısı alıyor.

"Children" olsaydı çoğul olacaktı ve "the children eat" şeklinde kullanacaktık.

April 18, 2014

kenanyuzgec

neden a child oldu. 'child eats an apple' değil ?

October 14, 2014

hlk...

Neden 'a apple' değilde 'an apple'?

September 10, 2014

ankaramazan

Apple sesli başladığı için (a) değil (an) apple olmalı Sessiz başlarsa (a) olur mesela= a tea, a coffee gibi

September 23, 2014

Nil470417

İngilizcede nasılsın

January 2, 2019

Osman912483

Eat değilde neden eats cevabı gelmemis bilen yokmu. a ve an olayini anladik

June 3, 2018

Shyla727794

Niye "a child" dedik "bir çocuk" dememiş ki sonuçta?

June 13, 2018

MuratBurak13

niye child değil de the child?

August 1, 2018

Kaankrcn35

A - an arasindaki fark nedir ?

August 3, 2018

Hcran10

Hello

March 10, 2019

ErdalTuran1

A sessiz harfle başlayan kelimelerin başına an sesli harfle başlayan kelimelerin başına gelir

July 26, 2019

sherlock935

Neden başına The geldi

October 10, 2018

Ender587242

Bilen arkadaşlar eat eats yani s takısı neden aldı onuda anlatirlarsa süper olur

November 15, 2018

ErdalTuran1

Çünkü child he she it grubuna giriyor

July 26, 2019

asl658763

Es takisi kullanilmis

November 20, 2018

emreersrz

başta neden 'the ' ile başlanıyor

January 24, 2019

YasinEniss

Neden "The" ?

June 27, 2019

simYok5

Çocuk bir elma yer diyor ben de kid eats a apple yazıyorum cümlenin çevirisine a kid diye başliyor ama soruda bir çocuk demiyor ki

July 6, 2019

Aklkp75

Kid de cocuk

July 23, 2019

berrinahsh

neden eat değil de eats

August 21, 2019

gzlm13

Bi 's' eklemedik diye yanlis oldu

September 30, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.