1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do we see each other tomorro…

"Do we see each other tomorrow?"

Çeviri:Biz birbirimizi yarın görecek miyiz?

April 10, 2014

16 Yorum


Hasan333Demir

Will we see each other tomorrow?


Semra.

Simple present gelecekte yapılması planlanmış eylemleri belirtmek için ve otobüs, tren, uçak tarifeleri, sinema, tiyatro etkinlikleri gibi saatleri belirlenmiş olan programlar hakkında konuşmak için kullanılır.

Kaynak

https://m.facebook.com/notes/ingilizcecin/the-simple-present-tense-geniş-zaman-konu-anlatımı/167387386605817


najaftom

"Biz yarin birbirimizi gorecek miyiz"Yazdim kabul etmedi neden?


Selcen_Ozturk

doğru - alternatiflere eklenmemiş


Hasan333Demir

Gelecek zaman değil ki. Nasıl oluyor görecek miyiz.


SerkanEycin

Present tense,genis zamanda yarini kullandik?


magaEliMem

O zaman gorurmuyuz olur


magaEliMem

Gelecek zaman kullanilmali degilmiydi?


Recelik

Geniş zaman sor gelecek zaman cevap bekle olmaz


Erkmen538248

Biz yarin birbirimizi gorebilir miyiz yazdim kabul etmedi


selenyuwm

birbirimiz gibi bir anlamı var


NazifTekyi

Öğrendiğimiz zaman açısından düşünecek olursak "yarın görüşüyormuyuz" çevirisi daha uygun olurdu. Nacizane fikrim budur.


FarukGirer

Çok enteresan! Aynı cümleyi Türkçe sorduğunda bunu yazdım bana yanlış dedi ve doğrusu olarak "are we going to see each other tomorrow" dedi. Nasıl oluyor bu?


esin74963

Ben bu şekilde yazınca niçin kabul edilmiyor


mehmetDura2200

Each other kalip birbirimizi demek

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.