"Doweseeeachothertomorrow?"

Çeviri:Biz birbirimizi yarın görecek miyiz?

4 yıl önce

12 Yorum


Hasan333Demir

Will we see each other tomorrow?

4 yıl önce

najaftom

"Biz yarin birbirimizi gorecek miyiz"Yazdim kabul etmedi neden?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

doğru - alternatiflere eklenmemiş

4 yıl önce

bekirsoyda

Each other nasil biz oluyor bu cumleye gore

4 yıl önce

onderyildiz.

"each other" "birbirimizi, birbirimize, birbirilerine, birbirilerini..." anlamlarina geliyor.

3 yıl önce

Hasan333Demir

Gelecek zaman değil ki. Nasıl oluyor görecek miyiz.

4 yıl önce

SerkanEycin

Present tense,genis zamanda yarini kullandik?

3 yıl önce

magaEliMem

O zaman gorurmuyuz olur

8 ay önce

Semra.

Simple present gelecekte yapılması planlanmış eylemleri belirtmek için ve otobüs, tren, uçak tarifeleri, sinema, tiyatro etkinlikleri gibi saatleri belirlenmiş olan programlar hakkında konuşmak için kullanılır.

Kaynak

https://m.facebook.com/notes/ingilizcecin/the-simple-present-tense-geniş-zaman-konu-anlatımı/167387386605817

3 yıl önce

magaEliMem

Gelecek zaman kullanilmali degilmiydi?

8 ay önce

Recelik
Recelik

Geniş zaman sor gelecek zaman cevap bekle olmaz

8 ay önce

Erkmen538248

Biz yarin birbirimizi gorebilir miyiz yazdim kabul etmedi

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.