1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do we see each other tomorro…

"Do we see each other tomorrow?"

Çeviri:Biz birbirimizi yarın görecek miyiz?

April 10, 2014

11 Yorum


Hasan333Demir

Will we see each other tomorrow?

October 13, 2014

Semra.

Simple present gelecekte yapılması planlanmış eylemleri belirtmek için ve otobüs, tren, uçak tarifeleri, sinema, tiyatro etkinlikleri gibi saatleri belirlenmiş olan programlar hakkında konuşmak için kullanılır.

Kaynak

https://m.facebook.com/notes/ingilizcecin/the-simple-present-tense-geniş-zaman-konu-anlatımı/167387386605817

February 13, 2015

najaftom

"Biz yarin birbirimizi gorecek miyiz"Yazdim kabul etmedi neden?

April 27, 2014

Selcen_Ozturk

doğru - alternatiflere eklenmemiş

May 21, 2014

Hasan333Demir

Gelecek zaman değil ki. Nasıl oluyor görecek miyiz.

October 13, 2014

SerkanEycin

Present tense,genis zamanda yarini kullandik?

January 21, 2015

magaEliMem

O zaman gorurmuyuz olur

March 21, 2018

magaEliMem

Gelecek zaman kullanilmali degilmiydi?

March 21, 2018

Recelik

Geniş zaman sor gelecek zaman cevap bekle olmaz

April 9, 2018

Erkmen538248

Biz yarin birbirimizi gorebilir miyiz yazdim kabul etmedi

July 8, 2018

Siznesinizla

Each other ne la

July 31, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.