1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "If he wins."

"If he wins."

Fordítás:Ha nyer.

April 10, 2014

11 hozzászólás


yabbagabb1

If you wins-t mond


Judit154555

Igen azt mondja, javítani kellene hozzá a szöveget


Bagyes

Kíváncsi vagyok ti hogy halljátok. Nálam az if, az valami "ësz", rövid é-vel, de hogy f nem hallatszik az tuti. Bejelentettem. Megírtam, hogy kitűnő alkalmazás, de a hanganyag igen sokszor minősíthetetlen.


bsumi

Sajnos, valóban sokszor összemosódnak a szavak... Ilyenkor segíthet a lassított meghallgatás...


GzaSzab

igaz, hogy az életnek tanulunk, de azért a drága doulingosok igazán alkalmazhattak volna olyan narrátort, aki nem valami irtózatos tájszollással mondja a leckéket, mert sokan még most tanulják a nyelvet (személyem is), és elég megbirkózni a tanulandókkal, bónuszként nem hiányzik az érthetetlenség megértése!


KollerMisi

igazad van! én is mérges vagyok azért mert ez olyan tájszólással mondja amit a kezdőknek nem szabadott volna. az alap angolt kéne tanítani nem az Amerikait. igazam van?


bobojka

Ő nyerhet.Ez azt jelenti hogy nem biztos hogy nyerni fog de nem fogadta el.Ha nyer: A megfelelő de szerintem ugyanazt fejezi ki.


kertesviktoria

If he wins. Szavanként így hallom: ef hi venz.
Az egész mondatot pedig így hallom: ef ju venc. Számomra is a hallott szöveg megértése igen sokszor problémás. A motívációm egyre csökken. :(


Echnator

If you wins- t mond. Nem fogad el semmit. Szerintem ez hibàs.


GyngyiVida

miért nem fogadja el a válaszomat,ha ugyanazt írtam,mint ők a javításban?


evairenpinter

Az élő beszéd már ilyen! Viszont hallgassátok azt a harmadik személyt jelző "s"-t.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.