A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Egy erdőben vagyunk."

Fordítás:We are in a forest.

4 éve

4 hozzászólás


SzakcsPalI

Helyes megoldások: • We are in the woods. • We are in a forest

Ez valami vicc? A 'we are in a woods" miert nem helyes? Es az in the miert jo?

4 éve

radnaitomi

Mert a 'woods' többes számú szó, emiatt nem állhat határozatlan névelővel ('egy').

4 éve

Reblint

We are in the forest miért nem jó?

3 éve

SzakcsPalI

mert a "the" az hatarozott nevelo, itt meg hatarozatlan kell: egy erdoben vagyunk, nem "az erdoben vagyunk"

3 éve