"She is not sad."

Çeviri:O, üzgün değil.

December 24, 2017

16 Yorum
Tartışma kilitli.


kartal661924

Değildir yazdım kabul etmedi neden


BeratEmin10

değildir yazdım yanlış dedi is neden var o zaman


meli.b1383

Üzgün yerine mutsuz yazdım kabul etmedi


YusufAslan111

o üzgün değil yazdım kabul etmedi....


GlbnTuncel

Degildir kabul edilmeliydi


Karaktetekeme

She is not sad. is : dır/dir eklemez mi? o üzgün değildir çevirisini kabul etmedi


selinaygurl

Gramatik olarak eklenebilir ama turkceye pek uygun gozukmuyor kullanışlı değil bu yuzden kabul edilmemiştir


Sofia345541

Böyle soru mu olur


modene1

Why is degildir unacceptable?


ilahe03

O mutsuz değil yazdım yanlış algıladı


MehmetTark32158

bana "she is not sad" türkçesini yaz , dedi "O üzgün değil" yazdım Yanlış cevap dedi.Baktım doğru cevap neymiş diye."O üzgün değil" ama bakıyorum doğru yazmışım


Omiiim

Had yerine sorry dese olmaz mıydı, had ile sorry arasındaki fark nedir?


BarAdal3

Barney from How I Met Your Mother: "She's not sad, she's awesome. Because I'm awesome. High five!"

True story.


AliYlmazAy

"He is not sad",Yazdım Kabul Etmedi!... Enteresan!...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.