Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Bear against horse"

Vertaling:Beer tegen paard

1
4 jaar gelden

5 opmerkingen


Giechelientje

Ik maakte een fout en in de verbetering stond beer tegen knol!

1
Reageer3 jaar gelden

aleksandra912x

dat kan ook

1
Reageer2 jaar gelden

Soraya231

wanneer gebruik je nou precies again Want wat betekent again eigenlijk soms betekent het tegen en soms weer want betekent again ook weer zo van we gaan weer daar heen Kan iemand dit beantwoorden aub danku

1
Reageer2 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod
  • again = opnieuw, weer, nog eens
  • against = tegen
1
Reageer2 jaar gelden

Soraya231

Dank je wel!!

2
Reageer2 jaar gelden

Verwante discussies