"Bear against horse"

Vertaling:Beer tegen paard

April 10, 2014

5 opmerkingen


Giechelientje

Ik maakte een fout en in de verbetering stond beer tegen knol!

May 7, 2015

aleksandra912x

dat kan ook

October 3, 2015

Soraya231

wanneer gebruik je nou precies again Want wat betekent again eigenlijk soms betekent het tegen en soms weer want betekent again ook weer zo van we gaan weer daar heen Kan iemand dit beantwoorden aub danku

July 22, 2016

El2theK
  • again = opnieuw, weer, nog eens
  • against = tegen
July 22, 2016

Soraya231

Dank je wel!!

July 23, 2016

Verwante discussies

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.