1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Bear against horse"

"Bear against horse"

Vertaling:Beer tegen paard

April 10, 2014

6 opmerkingen


Giechelientje

Ik maakte een fout en in de verbetering stond beer tegen knol!


Soraya231

wanneer gebruik je nou precies again Want wat betekent again eigenlijk soms betekent het tegen en soms weer want betekent again ook weer zo van we gaan weer daar heen Kan iemand dit beantwoorden aub danku


El2theK
  • again = opnieuw, weer, nog eens
  • against = tegen

carlosclaeys

Onduidelijk ingesproken


LauraBlokz2

is wel vaker zo èèn schreeuwt èèn praat zeurderig

Verwante discussies

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.