"That is a presentation."

Fordítás:Az egy prezentáció.

4 éve

9 hozzászólás


Anita-Kiss

előadás nem jó?

4 éve

aptg.gabi

Nem, mert a "performance" vagy a "lecture" az előadás.

4 éve

evairenpinter

Esetleg bemutató?

3 éve

aptg.gabi

sztem igen, határozottan! :)

3 éve

TamsBarth1

szerintem is, ehhez képest simán nem fogadta el a fentiek mintájára azt, hogy "az egy bemutató". Szerinte az a jó, hogy "az bemutató", ami szerintem nem jó a "that is a presentation" fordításaként

3 éve

aptg.gabi

hibajelentés?

3 éve

Kinga48
Kinga48

Már elfogadja a bemutatót is

1 éve

JulianaJan570273

A "prezentáció" az egyik "szép" magyar szó amit sürün használnak Magyarorszâgon, pedig van szép magyar kifejezése is. Pl. bemutató, elöadás....

1 éve

johalasz46

Ebbe már többször beleszaladtam : a gyors változatban "the" hangzik, csak a lassúban mondja az "a = egy" névelőt. Szerintem nem én hallom félre !

11 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.