Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Οι γυναίκες διαβάζουν εφημερίδα."

Μετάφραση:The women are reading a newspaper.

πριν από 7 μήνες

6 σχόλια


duolang73

"The women read newspaper" ... γιατί θεωρείται λάθος;

πριν από 4 μήνες

D_..
D_..
Mod

Παρακαλώ δείτε το σχόλιό μου εδώ: https://www.duolingo.com/comment/27011803$comment_id=27082028

πριν από 3 μήνες

8atVC9RW

μια εφημεριδα και οχι εφημεριδα

πριν από 7 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Στα ελληνικά το άρθρο συχνά παραλείπεται όταν η πρόταση έχει γενικό νόημα ή όταν δεν μας ενδιαφέρει ο αριθμός των αντικειμένων. Δεν θα έλεγα πως η μετάφραση είναι λάθος, εκτός και αν δεν υπάρχει δεύτερη εναλλακτική, με το μία. :/

πριν από 7 μήνες

XiSG8

read and no are reading

πριν από 7 μήνες

EFI865576

Read γιατί όχι;

πριν από 2 μήνες