Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Πότε γεννήθηκαν;"

Μετάφραση:When were they born?

0
πριν από 7 μήνες

5 σχόλια


EvitaIgou

Γιατί το "When did they born" είναι λάθος;

0
Απάντησηπριν από 7 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Γιατί το born δεν πάει ποτέ χωρίς το be. Είναι η παθητική μετοχή του ρήματος bear (γεννάω, και υπό διαφορετικές συνθήκες αντέχω. Προφανώς, εδώ η σημασία είναι γεννάω).

Εκφράζει παθητικότητα, οπότε ο σχηματισμός είναι be (am, is, are και οι αντίστοιχες μορφές σε άλλους χρόνους) + born (παθητική μετοχή). ^.^

2
Απάντησηπριν από 7 μήνες

MiltiadisA1

My answer : when did they born or when were they born. Where is my mistake?

0
Απάντησηπριν από 6 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

The verb born can't be used without be. It works like a past participle ( it technically is), so "When did they born" would be wrong. "When were they born" is the suggested translation. Was it accepted for you? ^.^

0
Απάντησηπριν από 6 μήνες

MiltiadisA1

Thank you Dimitra

0
Απάντησηπριν από 6 μήνες