"She wrote a book about her experiences."

Fordítás:Könyvet írt az élményeiről.

1 éve

14 hozzászólás


Akos.H

"Írt egy könyvet a tapasztalatairól." Tudnám miért nem jó?

1 éve

---Ati---

detto, nekem se fogadta el, jelentettem 2018.09.23.

4 hónapja

aptg.gabi
      1. Még mindig nem fogadja el. :( Én is jelentettem.
1 hónapja

mgy845612

Én is az ,,írt egy könyvet a tapasztalatairól'' mondattal próbálkoztam... Amúgy a google translate is pont ezt fordítja. Az experience a munka világáában tapasztalat szokott lenni, nem ,,élmény'', szóval szerintem a gyakoribb jelentés az, amit nem fogad el.

1 éve

skuzsu

Vajon miért nem jó az "Írt egy könyvet a tapasztalatairól"?

5 hónapja

Revand

Na ez már ostobaság és magyarul is helytelen. A gyakorlatnál megadott fordítás nem az, mint ami itt fent látszik. Ott ez olvasható: "A lány élményeiről írt egy könyvet" Helyesen: A lány írt egy könyvet az élményeiről lehetne, miközbe tökéletes fordítás az is, hogy Egy könyvet írt a tapasztalatairól.

1 éve

evajuhi

konyvet irt a tapasztalatairol - miert nem jo?

4 hónapja

DavidZahum

Ha már az experience két olyan fogalmat is jelent, ami a magyarban egyáltalán nem feltétlenül jelenti ugyanazt (tapasztalat - élmény), akkor miért is nem fogadja el mindkettőt, ha már nem derül ki a szövegkörnyezetből?! (És gyakorlatilag egyik példamondatból sem derül ki, soha!)

3 hónapja

Szabarine

nekem sem fogadta el.az eléggé megtévesztő hogy ugyanazt a szót az előző mondatban tapasztalatként kellett fordítani a következőben meg már élményként kéri számon. rendben van hogy azt is jelenti de honnan tudjuk hogy most a másik jelentésére kiváncsi.el kellet volna fogadni és alul megjegyezni hogy a másik helyes megoldása stb

3 hónapja

Vinczeneanna

"Könyvet írt a tapasztalatairól." Miért nem jó? Célszerű lenne javítani!!!!

1 hónapja

Tristan775593

Jaa,hogy ez egy könyvcìm?!Mert mi a baj a tapasztalattal..

1 éve

Revand

Még most sem javították - miért?

6 hónapja

Cicmicc

tapasztalat nem elmeny...

1 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.