Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Діти, жінки і чоловіки"

Переклад:Children, women and men

7 місяців тому

4 коментарі


Galina749816

Діти жінки і чоловіки сказано в множинні а писати треба в однині чи що

7 місяців тому

deniko
deniko

"Діти, жінки і чоловіки" - все в множині.

І англійською треба все в множині: "Children, women and men"

Однина: "Дитина, жінка, чоловік" = "A child, a woman, a man"

7 місяців тому

ORtQ14

Чому немає артиклів?

4 місяці тому

Nordry
Nordry

Артикль "а" відпадає, оскільки йдеться про множину; відсутня конкретизація, які саме діти, жінки і чоловіки - тому відпадає "the".

4 місяці тому