Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"We will have received the cellphones."

Переклад:Ми отримаємо ці мобільні телефони.

0
7 місяців тому

2 коментарі


talko4

Неодноразово замічаю помилки, що "the" що іменниками не виступає у ролі артикля а перекладається як "ці", я думаю в даному випадку мало б бути "this cellphones"

0
Відповісти7 місяців тому

Enzfj2
Enzfj2

1) це є свідома політика розробників - перекладати "the" як "цей, ця, ці...", щоб привчити учнів до артиклів
2) якщо справді перекладати "ці", тоді "these cellphones"

0
Відповісти7 місяців тому