1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben senin gibiyim."

"Ben senin gibiyim."

Çeviri:I am like you.

April 11, 2014

7 Yorum


htcnryyl

'İ am as you' Neden yanlis o da gibi demek


bacio_

'i am same as you' da doğru bir ceviri olabilir mi?


omercito

"I am THE same as you" şeklinde kullandığınız takdirde doğru bir gramer olur; ancak "senin gibi olmak" ve "senin ile aynı olmak" ifadelerinin birbirini karşılayıp karşılayamayacağı tartışılır :)


leyfear

Altarnatif olarak belirtin


p1naru

"I am as yours" niye yanlış?


mihomirko

I am yours ben seninim demek çünkü


144965

İ an such as you neden olmuyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.