Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"The services"

Μετάφραση:Οι υπηρεσίες

πριν από 7 μήνες

5 σχόλια


spdl79
spdl79
Mod

Could this also be οι θητείες? That's currently marked as incorrect, general strengthening on web.

πριν από 7 μήνες

panagiotists
panagiotists
  • Υπηρεσία and θητεία can be interchangeable in some cases, but in general, υπηρεσία has a wider meaning.

  • Υπηρεσία can mean service, agency, or even duty. Eg:

  • παροχή υπηρεσιών = service delivery
  • υπηρεσία προστασίας καταναλωτή = customer protection agency
  • έχω υπηρεσία = I am on duty

  • Θητεία means term, or service. It is usually preferred when talking about politicians or military staff members. Eg:

  • Ο πρωθυπουργός υπηρετεί τετραετή θητεία. = The Prime Minister serves a four-year term.
  • Η στρατιωτική θητεία είναι υποχρεωτική. = Military service is compulsory.

I hope you find this answer helpful. :-)

πριν από 7 μήνες

spdl79
spdl79
Mod

Thanks so much Panagiotis, that is very helpful and it's good to know the differences. Your help is much appreciated!

πριν από 7 μήνες

Jenny452992

Οι επισκευές.. Γιατί είναι λάθος

πριν από 6 μήνες

D_..
D_..
Mod

Όταν κάποιος επισκευάζει μπορεί να παρέχει μία υπηρεσία, μπορεί και όχι (αν το κάνει για τον εαυτό του). Αντίστοιχα, μία υπηρεσία μπορεί να είναι πολλά πράγματα, όχι απαραιτήτως μία επισκευή. Σε καμία περίπτωση δεν ισχύει ότι υπηρεσία=επισκευή.

πριν από 6 μήνες