1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The French are like them."

"The French are like them."

Çeviri:Fransızlar onlar gibidir.

April 11, 2014

15 Yorum


falconblue

"Fransızlar onlara benzer" olur sanırsam


dmtr.ptrnk

Cevap "fransizlar onlar gibidir" ve benzer olmaz, olmasi icin cumlede look olmasi lazim


Hisar34

Bu sorunun cevabını ben de öğrenmek istiyorum


BerkBekirB

like bazen "sever" anlamında bazen "gibi" anlamında?


Selcen_Ozturk

evet. cümledeki görevinden çıkarablirsiniz. "are"dan sonra bir fiil gelemeyeceği için burada "gibi" anlamında


BerkBekirB

mantığını şimdi anladım, teşekkür ederim


husonet

French es takisi neden almamış


ismail629073

Evet soruyoruz neden almamış en çok tartışılması gereken konu bu aslında


seyyah8516

Bu alistirmalar bittiginde baska sayfa aciliyormu yoksa the end mi:-)


altunufuk

Tercüman Ol kısmında gerçek dökümanları çevirilebilir. Şimdi de dersler bitince de.


ozlena

Çoğul olduğunu nerden anladık


VahdettinP

'Like a' kalibinin olmasi gerekmiyor muydu gibi anlaminin olmasi icin ?


meryemakinci21

Duydugun seyi yaz diyor fransizca soyluyor. Ama cevap turkcesi


Like_a_freedom

Are kelimesini Our gibi söylemesi beni o sese gıcık etti

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.