Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The French are like them."

Çeviri:Fransızlar onlar gibidir.

4 yıl önce

12 Yorum


falconblue

"Fransızlar onlara benzer" olur sanırsam

4 yıl önce

dmtr.ptrnk

Cevap "fransizlar onlar gibidir" ve benzer olmaz, olmasi icin cumlede look olmasi lazim

1 yıl önce

Hisar34
Hisar34

Bu sorunun cevabını ben de öğrenmek istiyorum

2 yıl önce

BerkBekirB

like bazen "sever" anlamında bazen "gibi" anlamında?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet. cümledeki görevinden çıkarablirsiniz. "are"dan sonra bir fiil gelemeyeceği için burada "gibi" anlamında

4 yıl önce

BerkBekirB

mantığını şimdi anladım, teşekkür ederim

4 yıl önce

seyyah8516

Bu alistirmalar bittiginde baska sayfa aciliyormu yoksa the end mi:-)

4 yıl önce

altunufuk

Tercüman Ol kısmında gerçek dökümanları çevirilebilir. Şimdi de dersler bitince de.

4 yıl önce

ozlena

Çoğul olduğunu nerden anladık

3 yıl önce

softdevil

Are dan

3 yıl önce

husonet

French es takisi neden almamış

3 yıl önce

ismail629073

Evet soruyoruz neden almamış en çok tartışılması gereken konu bu aslında

1 ay önce