1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Bărbatul are un avion."

"Bărbatul are un avion."

Traducere:The man has an airplane.

April 11, 2014

6 comentarii


nanucdiana

Una din solutii este gresita : a plane(not an plane), but indeed an airplane


fantomitzah

Corectat, mersi!


alina.jlc

Nu ar trebui sa fie "an airplane"" ? Imi explicati, va rog, daca gresesc? Multumesc


Diana-Chirifhoen

Folosim articolul nehotarât "a" daca substantivul începe cu o consoana(b, c, d, f,..., z)

Folosim articolul nehotarât "an" daca substantivul începe cu o vocala(a, e, i, o, u)

Aşa ca da, Alina, ai dreptate.


Dan658723

La un alt exercițiu arăta un avion si sicea sa scrii avion am scris airplane si a zis ca nu e bine trebuie plane

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.