1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Take the other chair!"

"Take the other chair!"

Traducere:Ia celălalt scaun!

April 11, 2014

6 comentarii


nanucdiana

Ia scaunul celalalt . Alta varianta corecta


George_RDK

Pentru că the other înseamnă ”celălalt”, nu ”alt”. Și eu greșisem.


FlorinBuly

Este cu semnul exclamarii, deci verbul este la modul imperativ si are decat pers II singular si plural.


Dan868052

"Ia alt scaun!" dece nu e bine?


ion361004

Nici robotu nu pronunta corect

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.