Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"He believes my child."

Μετάφραση:Αυτός πιστεύει το παιδί μου.

πριν από 9 μήνες

2 σχόλια


Nikos2017

Έγραψα "Αυτός πιστεύει παιδί μου" και ήταν λάθος, αλλά γιατί;

πριν από 9 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Γιατί ξέχασες το άρθρο το. :) Η μετάφρασή σου δεν θα ήταν λάθος, αν υπήρχε κάποιας μορφής στίξη, όπως ας πούμε, ένα κόμμα. Μόνο έτσι μπορούμε να ξεχωρίσουμε την πρόταση "He believes my child" (Αυτός πιστεύει το παιδί μου) από την πρόταση "He believes, my child." (Αυτός πιστεύει, παιδί μου).

πριν από 9 μήνες