"She knows important people."

Переклад:Вона знає важливих людей.

1 рік тому

5 коментарів


YDx56

А не потрібно тут закінчення - s? Peoples замість people

8 місяців тому

gtc2015

Ні.
People = люди

8 місяців тому

Andry996103

А як сказати "Вона знає важливу людину"

2 місяці тому

gtc2015

People (люди) - це множина від person (людина).
http://easy-english.com.ua/noun-singular-and-plural/

2 місяці тому

Andry996103

Дякую

2 місяці тому

Пов’язані обговорення

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.