1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Whose are the shoes?"

"Whose are the shoes?"

Çeviri:Ayakkabılar kimin?

April 11, 2014

53 Yorum


rikimartin2

Kimin ayakkabılarıdır. Kabul etmedi.


Engngll

dır, dir anlamı yok ki cümlede??


FarukZeybe1

Am/is/are cümleye -dır/-dir anlamı katıyor diye biliyorum


mer121224

Are demek coguldur ayakkabilar cogul oldufundan are konur tekil olsa is di


HelinMert

Cevap ayakkabilar kimin


Diptera07

Normal modda are dediğine kimse inandıramaz beni. Slow modda are dediği belli


Mertozmn

Whose is the turtle? Whose are the shoes? Neden bir örnekte is başka bir örnekte are kullanılıyoruz neye göre seçiyoruz are veya is olacağını?


cgidik

Tekil ise "is"; çoğul ise "are" kullanılır


aysuhan1

shoes doğuştan çoğul


emmrecan

kardes genelde tekil sorulur boyle sorular. fakat yapiminda cogulluk bulunan isimler tek oldugu ozellikle belirtilmesse cogul kullanilir. ayakkabi cift tir shoes kullanilir, pantolon iki ayagi vardir trousers diye kullanilir....


Marul11345

Ayakkabilarimiz,coraplarimiz,eldivenlerimiz sonun da hep ler- lar var ingilizcede de öyle çift şeylere s takisi gelir.


mco980681

tekil ise is _ çoğul ise are kullanılır.

turtle _ tekil shoes _ çoğul

kelimeleri çoğul yapmak için -s eklenir.

horse _ horses

ama bazen -s yerine , -es eklenebilir.

dress _ dresses

tabi birkaç kural daha var mesela bazı kelimelerin tekili ile çoğulu aynıdır.

fish _ fish

sen yine de internette araştır.


Soykanism

Eğer sonunda s takısı varsa çoğuldur are kulanılır eğer yoksa s takısı is kullanılır tabii bu düzenli fiiller için geçerli


seydakavak

are burda ne görevi yapıyor anlamadm


tugerr

what is this dediğimizde kullandığımız is yardımcısının çoğulu. burada is kullanıldığı gibi hatta diğer bütün örneklerde de, are olarak çoğulunu da kullanırız


serdaro81

Are ın tek başına bir anlamı yok yanında başka şeyler olması lazım o zaman çoğul anlamı var


BarborosHa

"Kimin ayakkabilaridir" i neden kabuk etmedi ?


hilalduygun

Ayakkabılar kime ait ? cümlesi '' Ayakkabılar kimin? '' cümlesiyle aynı anlamdadır. Herhangi birisine ayakkabılar kime ait diye sorduğumuzda bize ayakkabının sahibini söyler. Ayakkabılar kimin diye sorduğumuz zamanda yine aynı şekilde ayakkabıların sahibini gösterir!!!!


alidemir1986

Tercume yapilirken onemli olan cumleyi ayni anlamda aktarmak degil mi? Kimin ayakkabilari ile ayakkabilar kimin mesela...


tbrc_06

bu ayakkabı kimin? dediğimi neden kabul etmedi?


TheUninVited

Ben de öyle yaptım kabul etmedi.


Musakose0379

Ayakkabının diğer tekini ne yaptın. Türkçe de mavi ayakkabımı getir dersen sadece bir eşi mi gelir yoksa ikisi beraber mi. Çifti olan şeyler her zaman çoğul düşünülür.


DuruMelin

Bu adamlar iyice saçmaladı.Cümleyi ayni anlamda sadece kelimeleri farklı kullandığımızda yanlış sayıyor.


aemre16

kimin ayakkabıları onlar niye olmadı acaba?


usufuanik

Cümlede "onlar" kelimesi geçmiyor.


ErbeySumeyye

Kimin ayakkabilari kabul etmedi


Kadir060

Are ve is arasındaki fark yani ne zaman are veya is kullanılması lazım.


Mehtapzuur

KIMIN AYAKKABISI NEDEN DEGIL ??? THE SHOES DIYO... !???


mukaddes355875

Bence cevap onlar kimin ayakkabilari olmali ama kabul etmiyor


Sena71694

Ne kadar sacma ya küçücük seylerden yanlis diyor


[aktif olmayan kullanıcı]

    whose ne demek acaba ? :D ayakkabılar kimlerin dedim kabul etmedi :D interesting =)


Sla897494

    Kimin ayakkabıları olmaz mıydı


cem903261

    Kimin ayakkabılar dedim yanlış cevap diyor


nurdan69902

    Bin kez söyledim ama yok abi almıyor


Zeyx2morit2

    bunlar kimin ayakkabilari neden olmuyor ?


umutsons

    o kimin ayakkabıları yazdım kabul etmedi


hayati364402

    ayakkabılar kimin ile bunlar kimin ayakkabıları aynı cümledir!


semih.yazici

    Ayakkabılar benim nasıl yazılir


SenaBalc4

    Bu ayakkabılar kimin doğru olmaz mı kabul etmedi?


zafiyet

    "pabuçlar kimin?" yazdım kabul etmedi


SaniEralp

    ayakkabılarıdır da doğru.


zahit686729

    çarık ile ayakkabı aynı değil mi neden hata diyo


TunaAcm

    Ne saçma sapan yorumlar var ya kimi çarık diyo kimi pabuç diyo bunların ne olduğunu bilmeyen Türkler bile varken


Aknby

    Whose "den sonra" are geldiği için ben "kimlerin" şeklinde çevirdim. Mesela "WE" den sonra "is" değil "are" geliyor...


Gorkemfr

    Bunlar kimin ayakkabısı neden olmuyor


Gorkemfr

    Bunlar kimin ayakkabısı neden olmuyor


ihsan800945

    Duolingo baba bizim bazi cevaplarimizi doğru olsada kabul etmiyor sorunu cozulmesini arz ederim


ihsan800945

    Duolingo baba bazi cevaplarimiz doğru olmasina rağmen kabul etmiyor gerinin yapilmasini arz ederim


Alperen280510

    "Onlar kimin ayakkabısı " yazdım kabul etmedi...


Raahima18

    Bunlar kimin ayakkanılarıdır

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.