1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Whose are the shoes?"

"Whose are the shoes?"

Çeviri:Ayakkabılar kimin?

April 11, 2014

50 Yorum


rikimartin2

Kimin ayakkabılarıdır. Kabul etmedi.


engingll

dır, dir anlamı yok ki cümlede??


SALHA738038

Ohaa kabul etmesi lazım


Ruveyda602976

kimin ayakkabısıdır? olmalı, ayakkabıları değil


HelinMert

Cevap ayakkabilar kimin


Mertozmn

Whose is the turtle? Whose are the shoes? Neden bir örnekte is başka bir örnekte are kullanılıyoruz neye göre seçiyoruz are veya is olacağını?


cgidik

Tekil ise "is"; çoğul ise "are" kullanılır


aysuhan1

shoes doğuştan çoğul


emmrecan

kardes genelde tekil sorulur boyle sorular. fakat yapiminda cogulluk bulunan isimler tek oldugu ozellikle belirtilmesse cogul kullanilir. ayakkabi cift tir shoes kullanilir, pantolon iki ayagi vardir trousers diye kullanilir....


Marul11345

Ayakkabilarimiz,coraplarimiz,eldivenlerimiz sonun da hep ler- lar var ingilizcede de öyle çift şeylere s takisi gelir.


mco980681

tekil ise is _ çoğul ise are kullanılır.

turtle _ tekil shoes _ çoğul

kelimeleri çoğul yapmak için -s eklenir.

horse _ horses

ama bazen -s yerine , -es eklenebilir.

dress _ dresses

tabi birkaç kural daha var mesela bazı kelimelerin tekili ile çoğulu aynıdır.

fish _ fish

sen yine de internette araştır.


Soykanism

Eğer sonunda s takısı varsa çoğuldur are kulanılır eğer yoksa s takısı is kullanılır tabii bu düzenli fiiller için geçerli


Grbzelik1

Çoğul olursa are tekil olursa is


seydakavak

are burda ne görevi yapıyor anlamadm


serdaro81

Are ın tek başına bir anlamı yok yanında başka şeyler olması lazım o zaman çoğul anlamı var


tugerr

what is this dediğimizde kullandığımız is yardımcısının çoğulu. burada is kullanıldığı gibi hatta diğer bütün örneklerde de, are olarak çoğulunu da kullanırız


BarborosHa

"Kimin ayakkabilaridir" i neden kabuk etmedi ?


ipekderin344

İ yazdıysan gerçekten oralara kabul etmez I koyman lazım.


hilalduygun

Ayakkabılar kime ait ? cümlesi '' Ayakkabılar kimin? '' cümlesiyle aynı anlamdadır. Herhangi birisine ayakkabılar kime ait diye sorduğumuzda bize ayakkabının sahibini söyler. Ayakkabılar kimin diye sorduğumuz zamanda yine aynı şekilde ayakkabıların sahibini gösterir!!!!


alidemir1986

Tercume yapilirken onemli olan cumleyi ayni anlamda aktarmak degil mi? Kimin ayakkabilari ile ayakkabilar kimin mesela...


aemre16

kimin ayakkabıları onlar niye olmadı acaba?


usufuanik

Cümlede "onlar" kelimesi geçmiyor.


ErbeySumeyye

Kimin ayakkabilari kabul etmedi


Kadir060

Are ve is arasındaki fark yani ne zaman are veya is kullanılması lazım.


Mehtapzuur

KIMIN AYAKKABISI NEDEN DEGIL ??? THE SHOES DIYO... !???


tbrc_06

bu ayakkabı kimin? dediğimi neden kabul etmedi?


mukaddes355875

Bence cevap onlar kimin ayakkabilari olmali ama kabul etmiyor


Sena71694

Ne kadar sacma ya küçücük seylerden yanlis diyor


[aktif olmayan kullanıcı]

    whose ne demek acaba ? :D ayakkabılar kimlerin dedim kabul etmedi :D interesting =)


Sla897494

    Kimin ayakkabıları olmaz mıydı


cem903261

    Kimin ayakkabılar dedim yanlış cevap diyor


nurdan69902

    Bin kez söyledim ama yok abi almıyor


Zeyx2morit2

    bunlar kimin ayakkabilari neden olmuyor ?


umutsons

    o kimin ayakkabıları yazdım kabul etmedi


hayati364402

    ayakkabılar kimin ile bunlar kimin ayakkabıları aynı cümledir!


semih.yazici

    Ayakkabılar benim nasıl yazılir


SenaBalc4

    Bu ayakkabılar kimin doğru olmaz mı kabul etmedi?


zafiyet

    "pabuçlar kimin?" yazdım kabul etmedi


SaniEralp

    ayakkabılarıdır da doğru.


zahit686729

    çarık ile ayakkabı aynı değil mi neden hata diyo


TunaAcm

    Ne saçma sapan yorumlar var ya kimi çarık diyo kimi pabuç diyo bunların ne olduğunu bilmeyen Türkler bile varken


AknK6

    Whose "den sonra" are geldiği için ben "kimlerin" şeklinde çevirdim. Mesela "WE" den sonra "is" değil "are" geliyor...


Gorkemfr

    Bunlar kimin ayakkabısı neden olmuyor


Gorkemfr

    Bunlar kimin ayakkabısı neden olmuyor


ihsan800945

    Duolingo baba bizim bazi cevaplarimizi doğru olsada kabul etmiyor sorunu cozulmesini arz ederim


ihsan800945

    Duolingo baba bazi cevaplarimiz doğru olmasina rağmen kabul etmiyor gerinin yapilmasini arz ederim


Alperen280510

    "Onlar kimin ayakkabısı " yazdım kabul etmedi...


tubaxy

    "kimin ayakkabıları?" cevabı bu soru için daha uygun olabilirdi...


FeyzaFatma3

    whose ve who farkını söyleyebilecek olan var mı


NihadSolta

    Tamamiyle yanlış bu cümle

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.