A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Is it under the elephant?"

Fordítás:Az elefánt alatt van?

4 éve

11 hozzászólás


LipcseyZsolt

Nekem nem fogadta el azt, hogy "Ez van az elefánt alatt"

4 éve

tibi0307

Mert nem arra vonatkozik a kérdés, hogy "ez a (valami) van e az elefánt alatt? ", hanem hogy "ez a valami az elefánt alatt van e?" Remélem érthető így

4 éve

bonnytasz
bonnytasz

Már elfogadja. :)

3 éve

szaboevii

Az miért nem Jó h ez alatt van az elefánt?

4 éve

Maminti.
Maminti.

Mert nem az a kérdés, hogy mi alatt van az elefánt ("The elephant is under it?"), hanem hogy mi van az elefánt alatt. Egyáltalán nem mindegy! :)

4 éve

PetoAki

Tok jo h az elobb maskent hozta es most ugy irtam erre megint mas

3 éve

szilard73

s azt hogy mondanánk, hogy: Alul van az elefánt?

3 éve

jampo88

Is the elephant under? (Szerintem)

3 éve

szilard73

Köszönöm Jampo! (A google fordítója még hozott egy olyan variánst, hogy: Below is the elephant?)

3 éve

szilard73

De persze mint kérdés ez is inkább: Is the elephant below?

3 éve

ErdlyiAtti2

"Az elefánt alatt van?"

Akkor már jó neki!!! :DDD Néha sikítok a példamondatokon. :)

3 hónapja