"Göz önüne alacak başka bir şey var mı?"

Çeviri:Anything else to consider?

4 yıl önce

8 Yorum


lalelalelale

Hem türkcesi something olarak veriyorsunuz hem de kabul etmiyorsunuz

2 yıl önce

FatihEmreCan
FatihEmreCan

Something else olur mu?

4 yıl önce

numn41sa
numn41sa

Is there another thing to consider neden olmuyor ?

2 yıl önce

husonet

Şöyle bir cevap doğru olur mu?

Does something else have eye of front to consider?

1 yıl önce

atopkaya

is there consider to else another anything. neden olmuyor.

1 yıl önce

AydnToktam

Bu cevapta "Var " anlamını hangi kelime karşılıyor

11 ay önce

-Raaki
-Raaki

Really? Sorusu gibi sanırım... Îma etmek kullanılmış.

1 ay önce

-Raaki
-Raaki

Anlaşılan yine kalıp

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.