"Göz önüne alacak başka bir şey var mı?"

Çeviri:Anything else to consider?

April 11, 2014

17 Yorum


lalelalelale

Hem türkcesi something olarak veriyorsunuz hem de kabul etmiyorsunuz

August 9, 2016

LaSemanto

Something else olur mu?

November 1, 2014

AydnToktam

Bu cevapta "Var " anlamını hangi kelime karşılıyor

December 19, 2017

-Raaki

Really? Sorusu gibi sanırım... Îma etmek kullanılmış.

October 26, 2018

numn41sa

Is there another thing to consider neden olmuyor ?

November 27, 2016

-Raaki

Anlaşılan yine kalıp

January 21, 2018

Mehmet127067

Bu cumle soru formatinda olmadigi halde soru cumlesi olarak kabul ediliyor, sanirim ses tonu ve vurgu ile soru soruyoruz. Eger oyleyse soru tipi kelime secme seklinde olmamali diye dusunuyorum.

June 24, 2019

HALTALATAL

" Is there anything else to consider? " I think, this is right.

August 19, 2019

atopkaya

is there consider to else another anything. neden olmuyor.

September 7, 2017

SMAL616690

"Is there anything else to consider" Daha dogru olmuyor mu.

January 2, 2019

kutbulmus

Kardeşlerim şu an tamamen sallıyorum. Bir markete gidip katık(kahvaltılık) aldığınızı düşünün. Adama dediniz 1000 gram peynir ver, 1000 gram zeytin ver. Sonra adam dedi ki "BAŞKA?" yani "BAŞKA VAR MI?" demedi bu da bunun gibi bence.

July 4, 2019

murat.erta

Does it have anything else to consider?

August 15, 2014

Hrdrck

is there any other thing to consider 'da doğru cevaplar arasına eklenmeli

March 28, 2016

husonet

Şöyle bir cevap doğru olur mu?

Does something else have eye of front to consider?

March 30, 2017

CosmicKafa

Olmaz çünkü consider zaten göz önüne almak, göz önünde bulundurmak anlamlarına geliyor.

December 22, 2018

VestelKatk

Anything else have to consider Kabul etmiyor!

February 27, 2015

sercanparan

"Is there anything else you would take into consideration?" da kullanılabilirdi.

April 11, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.