1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Göz önüne alacak başka bir ş…

"Göz önüne alacak başka bir şey var mı?"

Çeviri:Anything else to consider?

April 11, 2014

16 Yorum


HALTALATAL

" Is there anything else to consider? " I think, this is right.


filiz340817

I wrote the same answer


lalelalelale

Hem türkcesi something olarak veriyorsunuz hem de kabul etmiyorsunuz


numn41sa

Is there another thing to consider neden olmuyor ?


AydnToktam

Bu cevapta "Var " anlamını hangi kelime karşılıyor


[aktif olmayan kullanıcı]

    Really? Sorusu gibi sanırım... Îma etmek kullanılmış.


Flavlupo

    Something else olur mu?


gkebaharoy

    "Is there something else to consider?" yazdım, kabul etmedi. Bilen birisi açıklayabilir mi, teşekkürler.


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Anlaşılan yine kalıp


Mehmet127067

      Bu cumle soru formatinda olmadigi halde soru cumlesi olarak kabul ediliyor, sanirim ses tonu ve vurgu ile soru soruyoruz. Eger oyleyse soru tipi kelime secme seklinde olmamali diye dusunuyorum.


SMAL616690

      "Is there anything else to consider" Daha dogru olmuyor mu.


ALTAIR23912

      Anything else are there to consider olarak düşündüm bende ama kabul etmedi. Kalıp olsa gerek. Zamanında bana saçma gelen her şeyi zamanla anlıyorum. Demekki bunu anlayabilmek içinde biraz zaman gerek


yademin

      ''is there anything else to consider'' olması gerekir


Mehmet_Dogan

      Neden, "Is there anything to consider?" doğru kabul edilmiyor?


ersinturac

      is there anything ELSE to consider bu şekilde yazarsan olur.


AnlIk10

      Bu nasıl bir soru cümlesi oluyor şimdi kafamı karıştı iyice

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.