"I like teaching children."

Μετάφραση:Μου αρέσει η διδασκαλία των παιδιών.

πριν από 11 μήνες

5 σχόλια


Nikos2017

"Μ' αρέσει η διδασκαλία των παιδιών" το απέρριψε...

πριν από 11 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

Ευχαριστούμε.Προστέθηκε στις σωστές λύσεις.

πριν από 3 μήνες

dimstath

Χωρίς το άρθρο "τα" γιατί είναι λάθος΄; Στα ελληνικά είναι σωστό γιατί μπορεί να μου αρέσει γενικώς να διδάσκω παιδιά.

πριν από 2 μήνες

rocky_2

"Μου αρέσει να διδάσκω παιδιά" ισχύει αυτή η απάντηση?

πριν από 1 μήνα

jaye16
jaye16
Mod

Yes, that is also an accepted sentence.

πριν από 1 μήνα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.