1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I looked for that bag."

"I looked for that bag."

Fordítás:Azt a táskát kerestem.

April 11, 2014

5 hozzászólás


Joli46

kerestem azt a zsákot- ezt nem fogadja el. Helyette "kerestem az a zsákot" --ezt viszont igen. azt hiszem ezt jelentem.


nandor.nag

Kerestem azt a zsákot - nem fogadta el. Mert úgy tárolta: kerestem az a zsákot. Hát az enyém jobban hangzik.


SzabCsaba9

Bag helyett siman bed-et lehet erteni. Emiatt lepontoz, pedig lehetne inkabb olyan feladatot kitalalni, ami kevesbe felrehallhato.


johalasz46

Hát, igen. De főként a that = vát hallható félre a gyors verzióban: at= et-nek hallani (lukd for et bag) , persze hibának jelzi. A lassú verziónál már jó, de nem akarok mindig ahhoz folyamodni...


AndrasHaue

Bag helyett died értettem

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.