1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Bir kahve alayım."

"Bir kahve alayım."

Çeviri:Ich hätte gerne einen Kaffee.

January 3, 2018

2 Yorum

Konu önem sırasına göre

Gluslu0

bu dersin başından beri hatte alayım diye çevriliyor şimdi hatte kabul edilmedi nehme veriyorcevap olarak tamam nehme doğru ama neden başta hatte verip durdu

January 3, 2018

SteffiBookworm

"Ich hätte gerne ..." ve "Ich nehme (noch) ..."'nin çok benzer bir anlamı var. İkisi de bir şey için nazik isteklerde kullanılırlar.
http://mein-deutschbuch.de/konjunktiv-2-der-hoeflichkeit.html

January 13, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.