Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bir kahve alayım."

Çeviri:Ich hätte gerne einen Kaffee.

0
7 ay önce

2 Yorum


Gluslu0

bu dersin başından beri hatte alayım diye çevriliyor şimdi hatte kabul edilmedi nehme veriyorcevap olarak tamam nehme doğru ama neden başta hatte verip durdu

0
Cevap ver7 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

"Ich hätte gerne ..." ve "Ich nehme (noch) ..."'nin çok benzer bir anlamı var. İkisi de bir şey için nazik isteklerde kullanılırlar.
http://mein-deutschbuch.de/konjunktiv-2-der-hoeflichkeit.html

0
Cevap ver7 ay önce