1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "İtfaiye!"

"İtfaiye!"

Çeviri:Feuerwehr!

January 3, 2018

13 Yorum


humetin

die Feuerwehr! ( Kabul edilmiyor !)


SteffiBookworm

Çünkü acil durumlarda Almanlar sadece "Feuerwehr!" veya "Feuer!" diye bağırırlardı, "Die Feuerwehr!" değil.


MustafaKIL347179

Bende yeni (!) ❗ işareti Almancada artikel olduğunu öğreniyorum.sizde cevaplardaki yorumlardan hisse kapın!


humetin

(die) Feuerwehr = das Feuer + die Wehr


Dnekaya

Die feuerwehr kabul edilmeli


SteffiBookworm

Çünkü acil durumlarda Almanlar sadece "Feuerwehr!" veya "Feuer!" diye bağırırlardı, "Die Feuerwehr!" değil.


sema205158

Mantiginiza hayranim. Dogru ya Almanlar das buch veya acil durumlarda hasta bakicisi icin die schwester veya der Arzt diye bagiriyorlar.


baba400118

Yani sonuç (!) İşareti varsa artikel kullanmıyormuyuz. Yoksa bu sadece feuerwehr içinmi geçerli.


Halime172352

Der Feuerwehr..??Nesi yanlış


akincimd

Ama artikeli ile beraber pratikte kullanılmıyor anladığım kadarıyla


akincimd

Artikeli die

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.