"What is popular?"

Çeviri:Ne popülerdir?

April 11, 2014

15 Yorum

Konu önem sırasına göre

mervanyalcindag

Popüler nedir? dedim kabul etti. "Ne popülerdir" ile "popüler nedir " tamamen farklı anlamlı cümlelerdir. Şimdi yukardakinin tercümesi tam olarak hangisidir. yoksa yazı veya konuşma içerisinde diğer cümlelerden mi anlaşılır?

August 28, 2014

Selcen_Ozturk

Türkcede farkli sekillerde ifade ettigimiz cümleleri bazen Ingilizcede ayni sekilde ifade ediyoruz, bu da onlardan biri

September 24, 2014

recaicosar

kesinlikle katılıyorum anlam bakımından farklı ve iki cevabı da kabul etmemesi gerekir. "popüler nedir" sorusu sanki popüler kelimesinin tanımını soruyor gibi oluyor.

January 17, 2015

megamidyat1

Alışılagelmiş dil kaynaşması sayenizde hor görülen bir olgu hâline geldi. Tebrikler .

October 16, 2014

Smeyyezdog

ne meşhur da doğru ama

January 14, 2016

Celomelo

ingilizce hızlı telaffuzda" where is popular" yavaş teleffuz da "what is popular" diyor yada bana öyle geldi

March 1, 2015

mamiyavaslutfen

Neye hayır canim

December 10, 2017

volkanaayhan

Şu programı hazırlayanın ne muradı varsa olsun. Rusçayı da hazırlarsanız çok sevinirim

July 22, 2015

EmreEs1

Bende aynen diyim de bilmiyormus gibi gorunmeyim

September 21, 2016

ZelalKarad

Popüler olan nedir? daha doğru olur tabi

September 22, 2016

AhmetKrkl

Birbirimize karsi cok anlayisliyiz. Yaftala otekilestir kucumse . Insaniz insan kalalim

November 16, 2016

1a71

Gözde olan nedir dedim kabul etmedi. Yani bence kabul etmesi gerekirdi. Sonuçta ben bizim mahalledeki Gözdeyi sormuyorum. :)

January 3, 2017

MustafaDuru

Herkesin bi popisi vardır

February 27, 2017

Ismail166407

Where is popular diye soyluyor yanlis diyor

June 4, 2017

Oyilmaz56

Popüler Türkçe değildir. Karşılığı: sevilen, beğenilen olmalıdır.

September 2, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.