1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What is popular?"

"What is popular?"

Çeviri:Ne popülerdir?

April 11, 2014

16 Yorum


mervanyalcindag

Popüler nedir? dedim kabul etti. "Ne popülerdir" ile "popüler nedir " tamamen farklı anlamlı cümlelerdir. Şimdi yukardakinin tercümesi tam olarak hangisidir. yoksa yazı veya konuşma içerisinde diğer cümlelerden mi anlaşılır?


Selcen_Ozturk

Türkcede farkli sekillerde ifade ettigimiz cümleleri bazen Ingilizcede ayni sekilde ifade ediyoruz, bu da onlardan biri


recaicosar

kesinlikle katılıyorum anlam bakımından farklı ve iki cevabı da kabul etmemesi gerekir. "popüler nedir" sorusu sanki popüler kelimesinin tanımını soruyor gibi oluyor.


megamidyat1

Alışılagelmiş dil kaynaşması sayenizde hor görülen bir olgu hâline geldi. Tebrikler .


Smeyyezdog

ne meşhur da doğru ama


esbabaes

Bende aynen diyim de bilmiyormus gibi gorunmeyim


ZelalKarad

Popüler olan nedir? daha doğru olur tabi


AhmetKrkl

Birbirimize karsi cok anlayisliyiz. Yaftala otekilestir kucumse . Insaniz insan kalalim


volkanaayhan

Şu programı hazırlayanın ne muradı varsa olsun. Rusçayı da hazırlarsanız çok sevinirim


MustafaDuru

Herkesin bi popisi vardır


Ismail166407

Where is popular diye soyluyor yanlis diyor


Oyilmaz56

Popüler Türkçe değildir. Karşılığı: sevilen, beğenilen olmalıdır.


MKT367276

Eğer doğru çevri yapmak istiyorsak, popüler yerin "ünlü" "tanınmış" demeliyiz. doğru cevap: ne tanınmış? ya da ne ünlü olmalıdır ki Türkçe çevrisi olsun.


MKT367276

Bu hata mutlak Duolingo tarafından düzeltilmelidir. Bize ingilizce keliminin çevirisiniz türkçeleşmiş ingilizce yazdırmasın. Popüler Türkçe bir kelime değil ve karşılıyı türkçemizde var "Ünlü", "Meşhur", "Tanınmış" yada "toplumsal".


MKT367276

POPULER TURKÇE BIR KELIME DEGILDIR. KARSLIGI TURKÇE= "UNLU" "MESHUR" "TANINMIS" "TOPLUMSAL" DIR.


mobilse

Türkçe anlamı anlamsız

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.