"Biz adama öderiz."

Çeviri:We pay the man.

April 11, 2014

22 Yorum

Konu önem sırasına göre

alpunal201

We pay to man neden kabul etmedi

May 7, 2014

CihatDadal

"We pay to the man" neden olmuyor?

March 13, 2015

yugretuvre

Biz adam öderiz anlamına gelmiyor mu? We pay him ifadesi doğru değil mi?

April 11, 2014

omercito
Mod

Fiil "to pay someone" şeklinde kullanılıyor. "We pay him" dersek, "ona öderiz" olur. "Adama öderiz" demek için örnekteki gibi kullanmamız gerekiyor.

April 12, 2014

YeldaSezen

We pay to man in nesi yanlış bu durumda bi fikriniz var mı

November 19, 2014

omercito
Mod

Öncelikle "to man" hatalı bir kullanım. "To a man" veya "to the man" kullanımları doğrudur.

"We pay to a man" veya "We pay to the man" doğru gibi görünebilir; ancak bu şekilde kullanılmıyor. "We pay the man" doğru kullanım şekli.

Yukarıdaki şekilde kullanabileceğiniz durumlar şu örnekteki gibi olabilir mesela:

  • "We pay the money to the man" veya "We pay the money to a man"
November 20, 2014

yasin.toka

BU bilgiyi hangi kaynaktan aldığınızı açıklar mısınız

May 23, 2019

omercito
Mod

Herhangi bir kaynakta ayni aciklamalari ve kullanim tiplerini bulabilirsiniz. Ornegin: https://www.oxfordlearnersdictionaries.com/definition/american_english/pay_1

May 24, 2019

Elif59647

Adama yerine him kullandim kabul etmedi

February 13, 2016

borakdogan

''We pay to the man''. Sizce doğru değil mi ? Yazdım ama yanlış cevap dedi.

July 21, 2018

BeyzaTurgu

payment neden kabul edilmedi. Payment da ödeme anlamında değil mi?

September 3, 2014

Grnbaracuda

Payment fiilin isim halidir

October 13, 2014

ozgurose

Payment ödeme pay ödemek. Biri isim diğeri fiil

October 14, 2014

kxhxt

The getirmeyince kabul etmiyo vay arkadaş ya

January 29, 2015

xxxxcrnxxxx

Of ya sadece the yazmadm die yaa

April 25, 2015

zgrGNE

"we pay the guy" da olmaz mı?

May 25, 2015

YasinTosun0

we pay man olmadı

July 9, 2015

K.Kaan1

We pay man neden olmaz ?

October 10, 2015

lkerEge1

The eklenmese olmuyacakmı.

April 3, 2018

Zeynepkk11

To' ya zaten ihtiyac yok ki orda

January 7, 2019

babapro444056

we pays men yazdim yalis

June 9, 2019

ErhanEE

'we pay to the man' yanlış cevapmıdır

September 6, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.