1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz adama öderiz."

"Biz adama öderiz."

Çeviri:We pay the man.

April 11, 2014

33 Yorum


alpunal201

We pay to man neden kabul etmedi


CihatDadal

"We pay to the man" neden olmuyor?


yugretuvre

Biz adam öderiz anlamına gelmiyor mu? We pay him ifadesi doğru değil mi?


omercito

Fiil "to pay someone" şeklinde kullanılıyor. "We pay him" dersek, "ona öderiz" olur. "Adama öderiz" demek için örnekteki gibi kullanmamız gerekiyor.


YeldaSezen

We pay to man in nesi yanlış bu durumda bi fikriniz var mı


omercito

Öncelikle "to man" hatalı bir kullanım. "To a man" veya "to the man" kullanımları doğrudur.

"We pay to a man" veya "We pay to the man" doğru gibi görünebilir; ancak bu şekilde kullanılmıyor. "We pay the man" doğru kullanım şekli.

Yukarıdaki şekilde kullanabileceğiniz durumlar şu örnekteki gibi olabilir mesela:

  • "We pay the money to the man" veya "We pay the money to a man"

kxhxt

The getirmeyince kabul etmiyo vay arkadaş ya


xxxxcrnxxxx

Of ya sadece the yazmadm die yaa


borakdogan

''We pay to the man''. Sizce doğru değil mi ? Yazdım ama yanlış cevap dedi.


YasinTosun0

we pay man olmadı


K.Kaan1

We pay man neden olmaz ?


lkerEge1

The eklenmese olmuyacakmı.


Funda102566

Selcen Hanım "the" hiçbir zaman -e-a olmaz,-i-ı olabilir demişti,ama burada adam-a olmuş ve sanki "the"-e-a getirmiş gibi olmuş,yoksa benim hatam gene Türkçe düşünmek mi?


BeyzaTurgu

payment neden kabul edilmedi. Payment da ödeme anlamında değil mi?


Grnbaracuda

Payment fiilin isim halidir


ozgurose

Payment ödeme pay ödemek. Biri isim diğeri fiil


zgrGNE

"we pay the guy" da olmaz mı?


Elif59647

Adama yerine him kullandim kabul etmedi


Aye363967

Him ''ona'' olur cunku biz ona oderiz


Zeynepkk11

To' ya zaten ihtiyac yok ki orda


babapro444056

we pays men yazdim yalis


Vildan353981

"we" genis zamanda kullanıldigi fiile "s" takısı getirmez. pays değil pay dogrusu yani.


ErhanEE

'we pay to the man' yanlış cevapmıdır


Mehmet306678

Arkadaş men yazdım yanlış dedi man yazdım yine yanlış dedi


rem828167

We pay the man gayet iyi


Turkey_005

Biz adamı döveriz okudum JQJSISJSKS


kendime

Pay şıklarda yoktu


Kamran052

Adam man demek adama da to man demek neden yanlis anlamiyorum


mer421798

The takısı zorunlu değil ki


Kader286138

Bu uygulama ile benzer pekiştirebileceğim kitap var mı önerebileceğiniz. Basit düzeyde pekiştirme amaçlı


ilhan373143

We pay to the man cevabım doğrudur. Ayrıca we pay money , biz para öderiz ise we pay the man ifadesi , biz adamı öderiz gibi olmaz mı?


AZERBAIJAN555

BEN AZƏRBAYCANDAN. LÜTFEN BENİ TAKİP EDİN. I AM FROM AZERBAİJAN. PLEASE FOLLOW ME

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.