"Iamcomingwithyou."

Fordítás:Veled megyek.

4 éve

12 hozzászólás


Levente5

nem kötözködni akarok de nem "I am going with you" lenne?

4 éve

leslie1952

Egyes feladatok megoldásánál akkora a szabadság, míg például másoknál a mondatból ki nem derülő igekötőt is megköveteli.

4 éve

olmik

jövök vagy megyek - nem mindegy

4 éve

BlueFish627

Szerintem nem teljesen mindegy, mert "hivatalosan" más a mozgás viszonyítási iránya (szerintem angolul ezért van külön ige ezekre). Persze, a köznyelvben (legalábbis Magyarországon) ezeket keverik, itt akkora jelentősége már talán nincs a különbségnek.

3 éve

istvan500709

Éppen jövök veled. Miért nem jó?

3 éve

margitsumser

"Veled jövök" elfogadta 2018.03.16.

9 hónapja

csuszer

szerintem is veled jövök lenne inkább

2 éve

GenovvaFri

Hiaba irom helyesen amit mond, nem fogadja el....

2 éve

GenovvaFri

Szerintetek mit irjak???? Agyvérzés, hogy kb 15 perce nem tudom folytatni mivel nem fogadja el a választ....

2 éve

espontapon1

A megyek szó=going;a jövök=coming,ez nem így van?

2 hónapja

IstvnTth573434

A bagoly azt mondja:Nézd meg a tanulotársaid hozzászólássait,igen,de aki feltöltötte a feledatot valyh megnézie?Nekem úgy tűnik hogy nem.

2 hónapja

PlErds2
PlErds2

Bagoly, oké de valyh helytelen, vajh, így kell írni...

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.