1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Hiç kimse onu bugün aramadı."

"Hiç kimse onu bugün aramadı."

Çeviri:No one has called him today.

April 11, 2014

10 Yorum


cronychucky

Anyone da kabul edilmeliydi bence

April 11, 2014

omercito

"Anyone has called" şeklinde hatalı olur, "Anyone hasn't called" olarak kullandıysanız doğrudur.

April 12, 2014

tmr-szr

"Anyone has not called him" yazdım ama kabul etmedi.

October 7, 2015

husonet

Nobody ve No one gibi kullanımlarda anladığım kadarıyla not kullanılmıyor sanırım

November 18, 2015

Alparslan_IC

İki kere olumsuzluk kullanılması saçma olur herhalde :) Örnekler: "Nobody doesn't love me" (Bu çok yanlış bir cümledir) "Nobody loves me" (Doğru bir cümle; anlamı ise kimse beni sevmez). None, nobody... Bunlarla kurulan cümlelere asla ve asla "not" getiremezsiniz. -Zaten olumsuzlar-

September 23, 2018

FatihDemirsoy

Bende raporladiktan sonra sizin gibi dusundum. Birisi netlestirirse guzel olur.

March 12, 2018

BurakBayrak

"Nobody did not call her today" kabul etmiyor?

June 22, 2016

izmitkocae

Nobody has not called him today"" neden olmuyor'' fakat (nobody has called him today) kabul edildi.bu cumledeki anlam hic kimse bugun onu aradi gibi garip bir anlam cikiyor

November 7, 2016

Alparslan_IC

Nobody, none vb. ile kurulan cümlelerde not kullanamazsınız.

September 23, 2018

onurkizildag

nobody has called to him today ?

March 16, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.